تاج مطرح کرد؛

سهم ۳۵ میلیاردی سرخابی‌ها برای بازسازی ورزشگاه تختی

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال از سهم ۳۵ میلیاردی استقلال و پرسپولیس برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سهم ۳۵ میلیاردی سرخابی‌ها برای بازسازی ورزشگاه تختی

مهدی تاج در رابطه با جلسه ستاد استنانداردسازی ورزشگاه‌ها برای بررسی ورزشگاه آزادی و تختی گفت: کار‌های اصولی در مجموعه آزادی انجام می‌شود و این ورزشگاه را از نزدیک دیده‌اید. من هم چند بار همه جای استادیوم را بازدید کرده‌ام.

وی اضافه کرد: احتمال می‌دادیم ورزشگاه آزادی آماده نشود. هرچند همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که آماده شود، اما اگر آماده نشد باید برای ورزشگاه تختی به عنوان جایگزین تلاش کنیم. تنظیم کرده‌ایم پرسپولیس و استقلال هر یک ۱۷ و نیم میلیارد به ورزشگاه تختی بدهند تا مقدمات کار برای برگزاری مسابقات در آن آماده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: باید شرایط خوبی فراهم شود تا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان و همچنین دیدار‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی تا (تا اگر ورزشگاه آزادی آماده نشد) به AFC اطمینان بدهیم که بازی‌ها را در کشور خودمان میزبانی خواهیم کرد. در غیر این صورت خود کنفدراسیون برای ما ورزشگاهی در خارج از کشور اعلام می‌کند. ان‌شاءالله اگر آزادی آماده نشد، ورزشگاه تختی آماده می‌شود.

تاج اضافه کرد: ورزشگاه شهرقدس را برای میزبانی باشگاه چادرملو و هوادار پیش‌بینی کرده بودیم و به همین دلیل مسئولان شهرداری و شورای شهر نیز در جلسه حضور داشتند. اطمینان ندارم همه کار‌ها به بهترین شکل انجام شود، ولی می‌دانم ۴۰-۳۰ سال است چنین اتفاقاتی نیفتاده که بلیت الکترونیکی شود، هرکس روی صندلی خودش بنشیند تا بفهمیم چه افرادی در ورزشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: پول VAR واریز نشده است. فدراسیون بحث خرید دستگاه‌ها را دنبال می‌کند. شرکت توسعه هم در حال تلاش است پول را به ما بدهد. امیدواریم در روز‌های آینده این کار انجام شود. 

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر روی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: امروز یگان ویژه گزارشی داد که عمده آن بحث ورود بانوان، موانع و گرفتاری‌هایش بود که من هم قبول دارم، اما توصیه و تذکر من این بود که ورود بانوان انجام نشود. همه باید به سمتی برویم که بشود، اما باید موانع را رفع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار