فوتبال ایران سوگوار قوی جوان انزلی شد

تهران (پانا) - امیر باذکاوت بازیکن جوان تیم ملوان بندر انزلی روز گذشته در حال شنا کردن در دریا غرق شد و فوتبال ایران یکی از جوانان با استعدادش را از دست داد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فوتبال ایران سوگوار قوی جوان انزلی شد

امیر باذکاوت فوتبالیست جوان تیم ملوان انزلی جان به جان آفرین تسلیم کرد. امیر اهل لنگرود بود. بازیکنی عاشق فوتبال که رویاهای بزرگی داشت. او هر روز مسیر دو ساعته را برای حضور در تمرینات تیم ملوان طی می‌کرد، تا روزی بتواند بال در بال قوهای سپید انزلی در لیگ فوتبال ایران بدرخشد، اما دریا او را از فوتبال ایران گرفت.

خبر کوتاه، تلخ و جانسوز بود. «امیر باذکاوت بازیکن جوان تیم ملوان انزلی در دریا غرق شد». گرچه در ماه سوگ به سر می‌بریم اما شنیدن این خبر در صبح شنبه کام‌ها را تلخ کرد.

پسر جوان و سخت کوشی که بین هم‌تیمی‌هایش محبوب بود. پیراهن آبی و سفید ملوان را با آن لنگر روی سینه که می‌پوشید در زمین پرواز می‌کرد و کسی حتی از ذهنش نمی‌گذشت که روزی دریا او را از فوتبال بگیرد و چند ساعت همه دنبال پیکرش بگردند.

مرگ همیشه تلخ است، اما داغ جوان، آن هم وقتی بعد از سال‌ها تمرین در آستانه درخشیدن و ستاره شدن است به این زودی سرد نمی‌شود. فقدان او نه فقط خانواده‌اش، تیم محبوب انزلی و مردم دوست‌داشتنی‌اش، بلکه فوتبال ایران را سوگوار کرد. قابل درک است که عزیزانش چه رنجی را با استخوان‌هایشان تحمل می‌کنند. کاش جز آرزوی صبوری، آرامش و بازگشت شوق زندگی به جمع خانواده محترم «باذکاوت»، ملوانی‌ها نجیب و فوتبال ایران کار بیشتری از ما بر می‌آمد.

فدراسیون فوتبال این ضایعه دردناک را به همه آنها که دل با فوتبال و زندگی دارند تسلیت می‌گوید. امید که روزها و روزگار بهتری در پیش باشد. روزگاری که در آن از شادی، امید و لبخند پسران و دختران ایران زمین بنویسم نه با بغض و اندوه از فقدان آنها.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار