جام ملت‌های اروپا۲۰۲۶؛

لاله‌های نارنجی از سه‌ شیرها انتقام می‌گیرند

تهران (پانا) - تیم‌های فوتبال هلند و انگلیس در دومین شب از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا2024 به مصاف هم خواهند رفت.

کد مطلب: ۱۴۸۶۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
لاله‌های نارنجی از سه‌ شیرها انتقام می‌گیرند

دومین شب از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا2024، بعد از حذف خروس‌ها به دست ماتادورها، با بازی تیم‌های فوتبال هلند و انگلیس به پایان خواهد رسید.

ورزشگاه "سیگنال ایدونا پارک" دورتموند، با قضاوت "فلیکس تسوایر" میزبان این دیدار است.

سه شیرها در اندیشه تبدیل لاله‌های نارنجی به خزان نارنجی در فوتبال اروپا هستند.

171254659

انگلیس با ۵ امتیاز در گروه C بالاتر از دانمارک، اسلوونی و صربستان موفق شد جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کند. 

شاگردان "گرت ساوتگیت" در مرحله یک هشتم مقابل اسلواکی به سختی پیروز شدند، انگلیسی‌ها باز هم در مرحله یک چهارم نهایی باز هم با یک بازی کسالت آور، اما با شانس در ضربات پنالتی صلیب‌های سرخ اروپا را حذف کردند. سه شیرها برای چهارمین بار به نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا گام گذاشتند.

171269058

تیم فوتبال هلند، هم در مسیری پر چالش به نیمه نهایی جام هجدهم رسید. لاله‌های نارنجی موفق شدند در گروه D این رقابت‌ها بعد از اتریش و فرانسه به عنوان تیم سوم راهی مرحله حذفی شوند.

تیم‌های فوتبال رومانی و ترکیه، قربانیان شاگردان رونالد کومان در مسیر تصاحب جام قهرمانی بودند.

لاله‌های نارنجی در ۵ حضور قبلی در این مرحله، ۴ بار نتوانستند به فینال صعود کنند. آخرین‌ بار که هلند موفق شد به سلامت از نیمه‌نهایی عبور کند به یورو ۱۹۸۸ برمی‌گردد، جایی که آن‌ها موفق شدند با عبور از اتحاد جماهیر شوروی در نهایت به عنوان قهرمانی نیز دست پیدا کنند.

سهم تیم فوتبال انگلیس در  ۲۲ بار تقابل به سه شیرها، ۶ برد و سهم لاله‌های نارنجی ۷ برد است. ۹ دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ اروپا، آخرین میدان رسمی تقابل دو تیم بود که هلندی‌ها، انگلیس را مغلوب کردند.

یورو ۱۹۹۶، هم صحنه تحقیر لاله‌های نارنجی مقابل سه شیرها بود که انگلیسی‌ها توانستند چهار بار دروازه تیم فوتبال هلند را باز کنند. هلندی‌ها در این دیدار با چاشنی انتقام نارنجی مقابل تیم فوتبال انگلیس صف آرایی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال انگلیس؛

پیکفورد، واکر، استونز، گِهی، ماینو، رایس، ساکا، تریپیر، بلینگام، فودن و کین.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال هلند؛

هلند: فربروخن، دامفریز، دی‌فرای، فن‌دایک، آکه، ریندرز، شوتن، برخواین، سیمونز، خاکپو و دپای. 

دیدار تیم‌های فوتبال هلند - انگلیس، امشب ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار