سرمربی تراکتور فردا مشخص می‌شود

تراکتور تابع مقررات سازمان لیگ است/ اسکلت تیم تراکتور حفظ می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست مدیرعاملی تراکتور می‌گوید این تیم در بحث قراردادهای بازیکنان فوتبال تابع مقررات سازمان لیگ است.

کد مطلب: ۱۴۸۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تراکتور فردا مشخص می‌شود

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور امروز در حاشیه نشست سالیانه مدیران‌عامل باشگاه‌های فوتبال ایران در خصوص نقل و انتقالات، گفت: با بازیکنان و مربیان مدنظرمان صحبت کردیم و پیشنهادات خودمان را دادیم و پیشنهادات آن‌ها را هم گرفتیم و هر وقت نهایی شود، آن را اعلام می‌کنیم. سعی می‌کنیم در یکی دو روز آینده نفراتی که ثبت می‌کنیم و به توافق می‌رسیم را اعلام کنیم. اگر با سرمربی توافق کنیم، حتما تا فردا اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سقف بودجه را رعایت کردید یا خیر، گفت: مثل هر سال که طبق مقررات وارد عمل شدیم، امسال هم به همین شکل کار می‌کنیم. ما تابع مقررات خواهیم بود.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد متوقف شدن روند جذب علیرضا بیرانوند، بیان کرد: اسم نفر خاصی را نمی‌توانم ببرم، زیرا تلاش ما این بود که در سکوت و آرامش بازیکن بگیریم. اگر به جمع‌بندی رسیدیم، نفرات را اعلام می کنیم.

مظفری‌زاده درخصوص آماده‌سازی تیم تراکتور، گفت: احتمال اینکه اردوی خارجی داشته باشیم زیاد است. البته در تبریز یک کمپ کامل داریم. این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد.

وی در مورد روند نقل و انتقالات تراکتور، اظهار کرد: هنوز بازیکنی نگرفتیم. اسکلت تیم را به صورت کامل حفظ می‌کنیم و بنای ما ثبات تیمی است. در جاهایی که ضعف داشتیم هم بازیکن جذب می‌کنیم.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور درخصوص سقف بودجه بیان کرد: انضباط مالی برای لیگ بسیار خوب است و رقابت را بهتر می‌کند اما تیم‌های آسیایی باید شرایط بهتری داشته باشند. البته در مجموع سقف قرارداد قانون خوبی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار