جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴؛

جنگ صلیبی سوئیسی‌ها علیه ایتالیا

دینامیت‌های دانمارکی در اندیشه تخریب اردوگاه ژرمن‌ها

تهران (پانا) - مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا، از امشب آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جنگ صلیبی سوئیسی‌ها علیه ایتالیا

میزبان این دوره از رقابت‌ها به مصاف تیم فوتبال دانمارک خواهد رفت. تیم فوتبال سوئیس هم مقابل تیم فوتبال ایتالیا صف آرایی خواهد کرد.

سوئیس -  ایتالیا؛ صعود زیر سایه ماتادورها

ژرمن‌ها به عنوان تیم اول و تیم فوتبال سوئیس پشت سر آلمانی‌ها به مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا راه یافتند.

msk5iypt

لاجوردی پوشان چکمه قاره سبز، زیر سایه ماتادورها به مرحله حذفی راه پیدا کردند و می‌خواهند با عبور از صلیب‌های سرخ اروپا، یک گام به فتح جام هجدهم نزدیک‌تر شوند.

سوئیسی‌ها، هم می‌خواهند حضور در بین هشت تیم برتر فوتبال اروپا را تجربه کنند. صلیب‌های سرخ اروپا به غول کش‌ها در مستطیل سبز قاره سبز هم شهرت دارند، این تیم در جام ملت‌های 2020، خروس‌های قاره سبز را حذف کردند.

تیم فوتبال سوئیس ترمز ژرمن‌ها را در مرحله گروهی کشید.برد مقابل تیم‌های فوتبال اسکاتلند و مجارستان را در کارنامه مرحله گروهی این پکارها دارد.

دیدار تیم‌های سوئیس - ایتالیا، امشب ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

آلمان - دانمارک؛ صف آرایی شکارچیان شیرهای سفید اروپا مقابل ژرمن‌ها

تیم فوتبال آلمان امشب با تکیه بر شرایط میزبانی، دنبال شکست تیم فوتبال دانمارک است،  ژرمن‌ها در مرحله گروهی این پیکارها، مقابل مجارستان جشنواره گل به راه انداختند.

تیم فوتبال مجارستان را با 2 گل شکست دادند و در مقابل تیم فوتبال سوئیس، به دور از چهره یک مدعی کسب عنوان قهرمانی ظاهر شدند.

1700729_895

دینامیت‌های دانمارکی در اندیشه تخریب اردوگاه ژرمن‌ها در این مرحله به مصاف تیم فوتبال آلمان خواهند رفت. نقطه درخشان عملکرد این تیم در مرحله گروهی یورو2024، متوقف کردن تیم فوتبال انگلیس است، آنها شیرهای سفید اروپا را در مسیر شکار جام هجدهم رام کردند.

دو تساوی مقابل تیم فوتبال صربستان و اسلوونی، آنها را در فضایی شگفتی ساز به مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا2024 هدایت کرد. امشب دانمارکی‌ها به دنبال خلق شگفتی مقابل آلمانی‌ها هستند.

دیدار تیم‌های فوتبال آلمان -  دانمارک امشب ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار