جام ملت‌های اروپا۲۰۲۴؛

ژست دینامیت‌های دانمارکی برای تخریب آشیانه عقاب‌های صِربی

اسلونی قربانی بعدی شیرهای سفید اروپا

تهران (پانا) - رقابت‌های جام ملت‌های اروپا2024، امروز با دو بازی از گروه C این رقابت‌ها پیگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ژست دینامیت‌های دانمارکی برای تخریب آشیانه عقاب‌های صِربی

تیم فوتبال اسلونی در مهمترین بازی مقابل تیم فوتبال انگلیس خواهد ایستاد.

گروه C: عقاب‌های اروپا دنبال پرواز به آشیانه مرحله حذفی

شیرهای سفید قاره اروپا در شرایطی به مصاف با اسلونی خواهند رفت که با چهار امتیاز بعد از تساوی مقابل دانمارک و پیروزی در دیدار با صربستان در صدر جدول این گروه قرار دارند.

تیم‌های صربستان و دانمارک هم دیگر بازی این گروه را انجام می‌دهند. تیم‌های فوتبال دانمارک و صربستان شانس مساوی برای صعود به مرحله حذفی این رویداد مهم فوتبالی قاره سبز را دارند و به نوعی جنگ برای صعود است. عقاب‌های اروپا دنبال پرواز به آشیانه مرحله حذفی یورو2024 هستند. دینامیت‌های دانمارکی در اندیشه تخریب آشیانه عقاب‌های صِربی هستند و این دیدار قطعاً جذابیت‌های زیادی خواهد داشت.

4

امروز رقابت‌های گروه D هم برگزار خواهد شد که در مهمترین این بازی‌ها تیم فوتبال هلند به مصاف اتریش خواهد رفت.

گروه D: جدال خروس‌ها برای صعود؛  شاخ و شانه کشی لاله‌های نارنجی برای فرانسوی‌ها

ماراتون سعود را در این گروه شاهد هستیم، تیم‌های فوتبال فرانسه و اتریش، تعقیب کننده جدی هلندی‌ها در صدر جدول این گروه هستند.

تیم فوتبال اتریش مقابل لاله‌های نارنجی قاره سبز، تنها باید در پایان 90 دقیقه زمین بازی را با پیروزی ترک کند و یک سناریوی ضد قدرت را در جام هجدهم اجرا کند. هلندی‌ها بازی سختی پیش رو خواهند داشت، زیرا لشکر زخم خورده اتریش برای بقا در این پیکارها، محکوم به شکست تیم فوتبال هلند است.

1077416_917

خروس‌های قاره اروپا، مقابل لهستانی صف آرایی می‌کنند که چیزی برای از دست دادن ندارد و سقوطش مسجل شده است، امباپه امید اصلی فرانسوی‌ها مقابل تیم فوتبال لهستان است.

نبرد گلادیاتورها در این گروه برای صدرنشینی است، تیم‌های فوتبال فرانسه و هلند از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های اروپا2024 هستند.

دیدارهای این گروه امروز از ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار