فینال جام حذفی؛

دورخیز سپاهان برای فتح جام حذفی؛ غول‌کش‌ها در اندیشه خلق شگفتی

تهران (پانا) - تیم‌های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشور را برگزار می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۸۱۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دورخیز سپاهان برای فتح جام حذفی؛ غول‌کش‌ها در اندیشه خلق شگفتی

تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی تیم فوتبال شمس آذر قزوین را 3 بر صفر شکست داد. مردان دیار زاینده رود در گام دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی را از پیش رو برداشت. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که پرسپولیس تهران با شکست مقابل تیم آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی جام حذفی را از دست داد.

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها، میزبان تیم فوتبال ملوان بود که با یک گل ملوانان دیدار باران را بدرقه کرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. مردان دیار نقش جهان در این مرحله تیم فوتبال گل گهر سیرجان را شکست داد، گل گهری که تیم‌های فوتبال فجر سپاسی و هوادار را به پرتگاه حذف شدن هدایت کرد.

دیدار+تیم+های+فوتبال+سپاهان+و+استقلال

طلایی پوشان سپاهان، با ناکامی در لیگ بیست و سوم فوتبال کشور برای جبران تلخی شکست در مسیر قهرمانی لیگ برتر، عزم خود را برای قهرمانی در جام حذفی جزم کردند و برای شکست دادن تیم فوتبال مس رفسنجان دورخیز کردند.

 

bczxq22f

نگاهی به کارنامه مسی‌ها در مسیر توقف در ایستگاه پایانی جام جذفی

تیم فوتبال مس رفسنجان در نخستین گام جام حذفی، شگفتی آفرید و تیم فوتبال استقلال تهران را با 2 گل حذف کرد و پرونده کسب قهرمانی در جام حذفی را برای یاران نکونام بست و آن را به یک رویای دست نیافتنی برای استقلالی‌ها تبدیل کرد. مسی‌ها، با این کار بزرگ مسیر خود را برای حضور در دیدار پایانی هموار کردند.

تیم فوتبال مس رفسنجان در گام دوم، با شکست تیم فوتبال پیکان، خودروسازان را به پارکینک خروج از جام حذفی هدایت کرد. ضربات پنالتی سکوی پرتاب مسی‌ها به مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها بود.

تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه مسیر شگفتی سازی در جام حذفی، تیم فوتبال تراکتور را شکست دادو تراکتوری‌ها را در جاده جام حذفی متوقف کرد.

 

Capture

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و تیم فوتبال آلومینیوم اراک، جدال غول کش‌ها برای حضور در دیدار پایانی جام حذفی بود، مسی‌ها استقلال و آلومینیومی‌ها پرسپولیس، سرخابی‌های مدعی پایتخت را از گردونه جام حذفی خارج کرده بودند، این نبرد را مس رفسنجان در ضربات پنالتی را به نفع خود پایان داد.

بیژن حیدری قضاوت این دیدار را برعهده دارد و VARمیهمان ویژه این دیدار است. فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و وحید کاظمی نیز  وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

موعود بنیادی‌فر داور  VAR است. موعود بنیادی فر در رقابت‌های گروه G مرحله گروهی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، سوت بازی تیم‌های فوتبال تاجیکستان و پاکستان را بر عهده داشت.

 

666666666666

فینال جام حذفی در شب فوتبالی اروپا، در اوج جدال گلادیاتورها در مستطیل سبز قاره سبز در شب نبرد لاجوردی پوشان با ماتادورهای فوتبال اروپا برگزار می‌شود.

تیم فوتبال سپاهان از پرافتخارترین تیم‌های حاضر در این پیکارهاست که در فتح این جام رکوردار است. سپاهانی‌ها با شکست تیم فوتبال مس رفسنجان، نوار طلایی از فوتبال ایران را در مستطیل سبز فوتبال قاره کهن ترسیم خواهد کرد.

دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشور، جدال تیم فوتبال سپاهان - مس رفسنجان ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار