مقدماتی جام جهانی۲۰۲۶؛

خط و نشان یوزها با هت تریک طارمی

دست پر سردار فوتبال ایران از هنگ کنگ

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال کشورمان در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هنگ‌کنگ رفت و در نهایت مقابل این تیم به برتری رسید.

کد مطلب: ۱۴۷۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خط و نشان یوزها با هت تریک طارمی

تیم ملی فوتبال کشورمان در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 ، هم اکنون به مصاف هنگ کنگ رفت.

یاران امیر قلعه نویی دنبال صعود مستقیم به عنوان تیم اول به این رویداد مهم فوتبال جهان هستند.

ورزشگاه: ملی هنگ کنگ

داور: قاسم مطر (عمان)

ترکیب تیم ملی هنگ کنگ

یاپ هونگ فای، لئون جونز، ژوزه د سوزا گونکالوس، زی‌نام یوئه، وان سیو جان، تان چون لوک، چان شینیچی، جونینیو، چان‌مینگ رابی وو، هی وی ما و مت او

تیم+ملی+فوتبال+ایران+جام+جهانی+2022

ترکیب تیم ملی ایران

سید پیام نیازمند، محمدامین حزباوی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، سید ابوالفضل جلالی، محمد قربانی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

حسین کنعانی زادگان بخاطر محرومیت و مهدی ترابی بخاطر مصدومیت تیم ملی را در این دیدار همراهی نکردند.

ebkvptzh

مهدی طارمی از روی ضربه پنالتی دروازه تیم فوتبال هنگ کنگ را باز کرد. تیم هنک کنگ هم به سرعت پاسخ گل مهدی طارمی را داد.

دقیقه 14 هی وی ما، از روی اشتباه پیاپی در سمت راست زمین ایران کاری کرد، تا تان چون لوک صاحب توپ شود و ضدحمله بزند که ارسال زمینی این بازیکن از جناح چپ را هی وی ما از بین پاهای پیام نیازمند به تور دروازه چسباند و کار را به تساوی کشید.

n51semxf

مهدی طارمی در دقیقه 33 برای بار دوم این بار هم از روی ضربه پنالتی دروازه هنگ کنگ را باز کرد. نیمه نخست این دیدار با برتری تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید، تا یوزها با چاشنی پنالتی با 2 گل مقابل هنگ کنگ به رختکن بروند.

حمدرضا آزادی از لیست 23 نفره تیم ملی ایران خط خورد و در کنار حسین کنعانی از روی سکو بازی را تماشا کرد.

رطوبت شدید و بالای این شهر از دیروز و پس از بارندگی اخیر شدت گرفت.

ایرانیان مقیم هنگ کنگ با استقرار در بخش جنوبی ورزشگاه، تیم ملی را همراهی کردند، اما با توجه به حضور تماشاگران پر تعداد هنگ‌کنگی، صدای تشویق هواداران میزبان غالب بود.

bafsywwp

دقیقه 57: مهدی طارمی با حرکت مهدی قایدی در محوطه جریمه هنگ‌کنگ و پاس در عرض او توپ را با شوت فنی و دیدنی به کنج دروازه فرستاد تا هت‌تریک کند و گل سوم ایران با این ضربه دیدنی زده شد.

دقیقه 59 تان چون لوک که گل اول تیمش را ساخته بود، این بار با ارسال از کرنر سمت چپ زمین خطرناک ظاهر شد که در شلوغی محوطه جریمه ایران و در حالی که خطا روی علیرضا جهانبخش به نظر می‌رسید، آنتونی پینتو تعویضی دو دقیقه پس از حضور در زمین با شوت زمینی گلزنی کرد.

دقیقه 65 پاس بلند محمد قربانی از سمت چپ میانه زمین به پشت مدافعان هنگ کنگ پس از برخورد به لئون جونز به سردار آزمون رسید تا او پس از حمل توپ و شوت محکم زمینی گل چهارم را بزند.

تیم ملی فوتبال ایران با 13 امتیاز در صدر جدول گروه E قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار