درخشان در گفت‌وگو با پانا:

حاشیه‌سازان می‌خواهند قهرمانی پرسپولیس را لوس کنند

۲۷ هفته این حرف و حدیث‌ها را شنیدیم

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: 27 هفته این حرف و حدیث‌ها را شنیدیم، تصریح کرد: «اتفاق تازه‌ای پس از قهرمانی پرسپولیس نبود. افرادی که برای قهرمانی پرسپولیس حاشیه درست می‌کنند، این‌ها می‌خواهند قهرمانی پرسپولیس را لوس کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۹۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حاشیه‌سازان می‌خواهند قهرمانی پرسپولیس را لوس کنند

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا در خصوص وضعیت پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ بیست و سوم، اظهار کرد: «پرسپولیس از آغاز لیگ بیست و سوم با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بود.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: «پرسپولیسی‌ها از همگان گام اول در لیگ بیست و سوم، تلاش مضاعفی برای حل این مشکلات داشتند و با انگیزه مضاعف بر حل این مشکلات و موانع فائق آمدند.»

درخشان بیان کرد: «از مدیریت باشگاه گرفته تا کادر فنی و در مستطیل سبز بازیکنان تیم، با تلاش فراوان مسیر قهرمانی را هموار کردند و پله پله به قله قهرمانی در لیگ بیست و سوم رسیدند و در نهایت مزد زحمات و تلاش خود را گرفتند.»

343239_709

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: «پرسپولیسی‌ها لیاقت قهرمانی داشتند و در نهایت به این مهم دست پیدا کردند. با اقتدار قهرمان لبیگ بیست و سوم فوتبال کشور شدند.»

درخشان در واکنش به حواشی‌ها پیرامون برد پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و قهرمانی در لیگ بیست و سوم، با اشاره به اینکه 27 هفته این حرف و حدیث‌ها را شنیدیم، تصریح کرد: «اتفاق تازه‌ای پس از قهرمانی پرسپولیس نبود. یا می‌گفتند گل پرسپولیس مقابل فلان تیم آفساید بود و یا اینکه مشکلات دیگه باشگاه را مورد نقد قرار می‌دادند.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از این دست داستان‌ها برای پرسپولیس، از اول فصل لیگ بیست و سوم وجود داشت، اضافه کرد: «برای خیلی از تیم‌ها هم پنالتی گرفته شد و یا گل آفساید زدند، این اتفاقات در تمام دنیا و سطح بالای فوتبال جهان هم اتفاق می‌افتد.»

339026_909-1-792

درخشان با تأکید بر اینکه الآن همه به پرسپولیس به عنوان قهرمان فوتبال ایران نگاه می‌کنند، گفت: «کاری به گل‌های زده و خورده این تیم ندارند و پرسپولیس را قهرمان فوتبال ایران می‌شناسند.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «افرادی که برای قهرمانی پرسپولیس حاشیه درست می‌کنند، اینها می‌خواهند قهرمانی پرسپولیس را لوس کنند. این افراد اول اشتباهات و کاستی‌های خودشان سپس دیگران را باید ببینند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار