کارشناس والیبال در گفت‌وگو با پانا:

فدراسیون والیبال از نخبگان والیبالی در بدنه آموزش و پرورش حمایت کند

والیبال مخاطبان زیادی در بین دانش‌آموزان و دبیران مدارس دارد

تهران (پانا) - یک کارشناس والیبال گفت فدراسیون والیبال در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند از نخبگان والیبالی در بدنه آموزش و پرورش حمایت کند، تا جریان استعدادیابی به سرانجام برسد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فدراسیون والیبال از نخبگان والیبالی در بدنه آموزش و پرورش حمایت کند

افشین داوری کارشناس والیبال کشورمان در گفت‌وگو با پانا درخصوص نقش آموزش و پرورش در تقویت والیبال کشور، اظهار کرد: «نقش آموزش و پرورش در اعتلای ورزش قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است.»

کارشناس والیبال کشورمان افزود: «والیبال مخاطبان زیادی در بین دانش‌آموزان و حتی دبیران مدارس دارد. دستیابی به امکانات مورد نیاز برای والیبال بسیار آسان است. داخل فضای مدرسه به‌راحتی می‌توان مسابقات والیبال را برگزار کرد.»

داوری تأکید کرد: «با توجه به علاقه‌مندی و میزان استقبال دانش‌آموزان از این رشته ورزشی، می‌توان استعدادهای ناب را در مدارس شناسایی کرد. فدراسیون والیبال در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند از نخبگان والیبالی در بدنه آموزش و پرورش حمایت کند، تا جریان استعدادیابی به  سرانجام برسد.»

photo_2019-11-26_15-08-55

کارشناس والیبال کشورمان بیان کرد: «قطعاً هر فدراسیونی با وزارت آموزش و پرورش تعاملات و تفاهم‌نامه‌های متعددی دارند و این تعاملات باید افزایش یابد.»

کیومرث هاشمی کاملاً با ابعاد ورزش دانش آموزی آشناست

داوری با اشاره به اینکه کیومرث هاشمی کاملاً با ابعاد ورزش دانش آموزی آشناست، تصریح کرد: «وزیر ورزش و جوانان نگاه حمایتی به ورزش دانش آموزی دارد. این نگاه نتایج خوبی در مسیر توسعه ورزش قهرمانی به همراه خواهد داشت.»

کارشناس والیبال کشورمان با تأکید بر اینکه تعاملات فدراسیون والیبال با آموزش و پرورش باید پررنگ باشد، اضافه کرد: «از طرفی هم مسابقات المپیاد و استعدادهای برتر در رشته والیبال باید رونق بگیرد.»

داوری اظهار کرد: «در چنین فضایی شاهد رشد و تعالی در زیربنای والیبال کشور با استفاده از این ظرفیت غنی خواهیم بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار