مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان برگزار شد

مراسم تودیع، علیرضا خسروی، سرپرست پیشین و معارفه مصطفی نکو لعل آزاد، رئیس جدید فدراسیون ناشنوایان امروز (شنبه، ۲۶ اسفند ماه)، با حضور فرامرز کیانی زاده، مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و با حضور مسئولین فدراسیون و پیشکسوتان ورزش ناشنوایان در محل فدراسیون برگزار شد. 

در ابتدای مراسم علیرضا خسروی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه در ماه مبارک رمضان، به مصطفی نکو لعل آزاد تبریک گفته و اظهار کرد: در مدتی که به عنوان سرپرست در فدراسیون حضور داشتم طبق دستور وزیر محترم ورزش و جوانان، روال منطقی در فدراسیون برقرار کردیم و فدراسیون را برای برگزاری مجمع انتخاباتی آماده کردیم. این فدراسیون بستر مناسبی برای کار دارد و افراد عاشق و خدمتگزاری در این فدراسیون فعالیت دارند.

در ادامه کیانی زاده، حلول ماه رمضان، ماه بندگی خداوند و بهار قران را به همه حضار در مراسم تبریک گفتند، همچنین انتخاب مصطفی نکو لعل آزاد، به عنوان رییس جدید فدراسیون تبریک و از زحمات علیرضا خسروی در زمان سرپرستی این فدراسیون تشکر کردند.

وی تصریح کرد: این فدراسیون در بخش ورزش قهرمانی ظرفیت بالایی دارد، انشاالله با برنامه‌ای راهبردی فدراسیون بتواند قدم‌هایی را در جهت پیشرفت اهداف فدراسیون بردارد و حمایت وزارت ورزش و جوانان و همکاری سایر فدراسیون‌ها و نهاد‌ها نیز پشتوانه‌ی عملیاتی شدن برنامه‌های این فدراسیون خواهد بود.

وی با اشاره به دستور ریاست محترم جمهور مبنی بر ایجاد زمینه مناسب برای انجام آمایش سرزمینی تاکید داشتند که این وزارت خانه با رویکرد دست یابی به این هدف مشخص، کلیه فضای ورزشی را مبتنی بر ظرفیت و فعالیت‌های هر یک از فدراسیون‌ها مدیریت کنند.

مصطفی نکو لعل آزاد رییس جدید فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان پس از تبریک ماه پربرکت رمضان، ضمن تقدیر از زحمات خسروی اظهار کرد: با همت و رفاقت مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار شد، از دوستان و همکارانم در هیات‌های استانی تشکر می‌کنم، امروز شناخت بیشتری از این فدراسیون دارم، و امیدوارم بتوانیم با حضور و استفاده از سرمایه‌های انسانی بسیار مجرب و صادق که افتخار همکاری با آن‌ها در این فدراسیون را دارم در جهت ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی ناشنوایان بیش از پیش موفق باشیم.

مصطفی نکو لعل آزاد ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ با رای اعضای مجمع برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار