هفته نوزدهم لیگ بیست و سوم؛

توپ پُر استقلال مقابل خودروسازان/ برخورد پرسپولیسی‌ها به فولاد

تهران (پانا) - هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، از امروز با 3 دیدار آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۲۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
توپ پُر استقلال مقابل خودروسازان/ برخورد پرسپولیسی‌ها به فولاد

هوادار تهران به مصاف ذوب آهن خواهد رفت، گاندوها پس از شکست خانگی مقابل پرسپولیس تهران، در دیدار مقابل هوادار 18 امتیازی که برای ارتقای جایگاه خود در جدول، از طرفی هم چشم به بازی پرسپولیس با فولاد دوخته و دنبال کسب هر 3 امتیاز این دیدار است.

1

ذوب آهن با 25 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد. یکی دیگر از دیدارهای تماشایی هفته نوزدهم خواهد بود.

rcgarxkd

ملوانان دیار باران، با 29 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد و به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت و تیم برای حضور در جمع بالانشینان جدول مقابل هم صف آرایی خواهند کرد و جایگاه سپاهان و تراکتور را تهدید می‌کنند.

pstc1024082152799678012693200-dca3-4023-8e43-6f4177e7dbec

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک دیگر دیدار امروز را برگزار می‌کنند،  آلومینیوم اراک با یک بازی کمتراز حریف خود، دنبال کسب پیروزی در این دیداراست. جایگاه مس رفسنجان، همانند فولاد و شمس آذر قزوین شکننده است. مسی‌ها هم با 20 امتیالز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارند و با حذف استقلال از جام حذفی، دنبال ادامه این نوار پیروزی این بار در لیگ برتر هستند..

12208837_109

صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران، دیدار قعرنشینان را در هفته نوزدهم برگزار می‌کنند، برنده این دیدار بر جایگاه پیکان در شرلایطی تکیه خواهد زد که خودرو سازان، مقابل سپاهان، با دست خالی از دیار نصف جهان برگردند.

آخرین روز هفته نوزدهم با پنج دیدار پیگیری خواهد شد و تراکتور رده چهارمی، میهمان مس رفسنجان است، با پیروزی مقابل تراکتور در صورت شکست و یا تساوی رقبای خود تا جایگاه هفتم جدول بالا خواهد آمد وبا توپ پُر به مصاف تراکتور خواهد رفت. تراکتورهم به لحاظ امتیاز، سینه به سینه سپاهان را تعقیب می‌کند و چشم به دیار سپاهان – پیکان دوخته است.

292603

آلومینیوم رده هشتمی و شمس آذر رده نهمی در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که تنها دنبال تصاحب جایگاه گاندوهای فوتبال ایران هستند و این دیار هم از جذابیت‌های خاص خودذ برخوردار خواهد بود.

825879_513

2 دیدار حساس هفته نوزدهم را سرخ‌آبی‌های پایتخت برگزار می‌کنند. پرسپولیس تهران در شرایطی از فولاد میزبانی می‌کند، که سایه حذف احتمالی از لیگ قهرمانان آسیا، بر اردوگاه سرخ‌پوشان دیده می‌شود، از طرفی هم پرسپولیسی‌ها، با هدایت اوسمار، بعد از شکست تلخ مقابل آلومینیوم اراک، برابر تراکتور و ذوب آهن در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردند و از طرفی در جام حذفی هم، با از پیش‌رو برداشتن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، اندیشه قهرمانی در این پیکارها را هم در سر دارند.

urd13xzk

از طرفی هم چون در آستانه دربی 103 قرار دارند، بازیکنان اخطاری این تیم دست اوسمار را در این دیدار بسته‌اند، این سرمربی برزیلی پرسپولیس، تکیه برب درخشش بازیکنانی همچون آل‌کثیر، عبدالکریم حسن و اورونوف زده است. پرسپولیس بعد از استقلال حذف شده از جام حذفی با 31 امتیار در جایگاه دوم قرار دارد  و برای برد مقابل فولاد 19 امتیازی به میدان خواهد رفت.

823827_526

استقلالی‌های فوتبال ایران در این هفته در دیار فوتبال خیز ایران؛ مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. استقلال خوزستان با 12 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و برای فرار از جمع قعرنشینان، دنبال شکست دادن استقلالی‌هاست. استقلال بعد از حذف از جام حذفی، برای اینکه این تلخی از کام هواداران پاک شود، قبل از دیدار با پرسپولیس رقیب دیرینه خود در دربی 103،  دنبال شکست دادن استقلالی‌های خوزستان است.

 

مدیریت باشگاه نسبت به مسائل مالی بازیکنان کم توجه است

شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار استقلال تهران - استقلالی‌های خوزستان، اظهار کرد: «استقلال، با وجود شکست در مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی، از شرایط مطلوبی به لحاظ جسمانی و روانی برخوردار است.»

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: «استقلال، با مدیریت خوب جواد نکونام و اینکه با هنرمندی، تیم را از حاشیه دور نگه داشته است و درعین شایستگی، صدرنشین لیگ بیست و سوم است.»

بیانی بیان کرد: «میلاد فخرالدینی، آریا برزگر و جلال الدین ماشاریپف، بنیان تیمی استقلال را تقویت کرده و از خریدهای خوب استقلالی‌ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی به شمار می‌روند.»

استقلال+-+سپاهان

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: «مشکل مالی باشگاه برای بازیکنان و کادر فنی آزاد دهنده شده است و از طرفی هم مدیریت باشگاه، نسبت به بازیکنان در این رابطه کم توجه است.»

بیانی در آستانه دیدار با استقلال خوزستان، با اشاره به اینکه استقلال در خوزستان بازی سختی دارد، تصریح کرد: «زیرا استقلالی‌های خوزستان برای کندن از قعر جدول مقابل استقلال تهران دنبال کسب سه امتیاز دیدار خاتنگی هستند و این موضوع کار را برای استقلال سخت می‌کند.»

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه همه بازی‌ها برای استقلال حکم فینال دارد، تأکید کرد: «استقلال برای ادامه صدرنشینی و کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و سوم، محکوم به پیروزی در همه دیدارهاست.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار