جشن ۲۰ سالگی تاسیس فدراسیون ووشو برگزار شد

تهران (پانا) - جشن ۲۰ سالگی تأسیس فدراسیون ووشو در هتل المپیک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن ۲۰ سالگی تاسیس فدراسیون ووشو برگزار شد

حسن رضائیان - به گزارش خبرنگار پانا، جشن بیستمین سالگرد تأسیس فدراسیون ووشو و مراسم تجلیل از قهرمانان شامل دارندگان نشان طلای جهان و طلای بازی‌های آسیایی، مربیان، داوران و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی طی ۲۰ سال گذشته، در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار  شد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، جمعی از معاونین و مدیران کل وزارت ورزش و جوانان، مدیران کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان و افتخارآفرینان خانواده بزرگ ووشو کشور حضور داشتند.

‌‌‌امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو در این مراسم، اظهار کرد: ‌افتخارم این است که تولد ۴٠ سالگی بنده مقارن شده با تولد ۲٠ سالگی فدراسیون ووشو. 

۲۱ کرسی موفق بین‌المللی در دنیای ووشو داریم

وی افزود: ۲۱کرسی موفق بین‌المللی در دنیای ووشو داریم،  ووشو ایران امیدواریم تولد ۱۲٠ سالگیش را جشن بگیرد و افتخارات فراوان به ارمغان بیاورد. 

نقش فدراسیون ووشو در بازی‌های آسیای هانگژو بسیار پررنگ بود

امیدی نایب رییس کمیته ملی المپیک نیز در این مراسم، گفت:‌ امیر صدیقی رییس جوان فدراسیون ووشو، بسیار پر‌تلاش است و نقش فدراسیون ووشو و فدراسیون کشتی در بازی‌های آسیای هانگژو بسیار پررنگ بود.

نایب رییس کمیته ملی المپیک افزود: موفقیت در عرصه ورزش به راحتی بدست نخواهد آمد، باید از همینجا به همه مدال‌آوران ووشو ایران خداقوت عرض کنم و در آینده شاهد المپیکی شدن این رشته باشیم.

مهدی علی نژاد اولین دان ۸ ووشو ایران را دریافت کرد

علی نژاد در این مراسم،‌ اظهار کرد: ‌باید یادی از رؤسای پیشین فدراسیون ووشو داشته باشیم که زحمات زیادی در این فدراسیون طی ۲٠ سال اخیر کشیدند. 

وی افزود:  فدراسیون ووشوبه عنوان یک الگو در بدنه ورزش کشور مورد مطالعه قرار بگیرد. 

معاون پیشین وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد:  ووشو در کنار کشتی،  بیشترین سهم در مدال آوری ورزش ایران در میادین بین المللی را دارد و امیدواریم شاهد المپیکی شدن این رشته در آینده باشیم.

‌ایران، استعدادهای فراوان در ووشو  دارد​

جو زی هاوو رایزن فرنگی چین در ایران،  اظهار کرد:‌ ‌جشن ۲٠ سالگی فدراسیون از اتفاقات مهم در ورش ایران است.

رایزن فرنگی چین در ایران افزود: ووشو از چین به دنیا صادر شد، بنده در ابتدای تأسیس فدراسیون ووشو حضور داشتم و خاطرات جذابی از ایران دارم. 

‌زی هاوو تأکید کرد: ایران، استعدادهای فراوان در ووشو  دارد و نتایج درخشان در این رشته در دنیا گرفته است. 

رایزن فرنگی چین در ایران بیان کرد: ووشو ایران از نهال ۲٠ سال گذشته به درختی تنومند تبدیل شده است. 

‌زی هاوو اظهار داشت: پیشاپیش سال نو را خدمت ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار