فوتبال جام حذفی ایران؛ حذف استقلال و صعود سپاهان

تهران (پانا) - تیم فوتبال استقلال در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی ایران نتیجه را برابر مس رفسنجان واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. طلایی‌پوشان سپاهان اما با برتری مقابل شمس آذر به دور بعدی صعود کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
فوتبال جام حذفی ایران؛ حذف استقلال و صعود سپاهان

‌تیم‌های مس رفسنجان و استقلال امروز دوشنبه در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهدای مس برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری ۲ به صفر نارنجی پوشان مس و حذف شاگردان نکونام از اداه مسابقات به پایان رسید.

‌ورزشگاه: شهدای مس رفسنجان/ ۵ هزار تماشاگر 

‌ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، علی محمدی، فرشید باقری، منتظرمحمد، سعید واسعی (-محمد اکبری)، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده

‌ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند (مهدی مهدی پور)، آرمین سهرابیان، صالح حردانی (میلاد فخرالدینی)، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف (میلاد محمدی)، آرمان رمضانی (گوستاوو بلانکو)

‌تیم داوری: رضا عادل/ کمک‌ها: محمدرضا منصوری، هادی طوسی؛ داور چهارم: ایمان کهیش/ ناظر: مسعود مرادی

‌کارت زرد: حامد لک و رامتین سلیمان‌زاده از مس 

‌شرح گل:

گل اول مس رفسنجان: (دقیقه ۲۴: محمدمهدی محبی): پس از یک و دوی سعید واسعی با فرشید باقری، واسعی وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض، محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن به راحتی دروازه آبی‌ها را باز کرد.

‌گل دوم مس رفسنجان: (دقیقه ۶۷: منتظر محمد): روی یک پاس در عمق و در شرایطی که منتظر محمد در شرایط آفساید بود، اما کمک داور به اشتباه تصمیم به ادامه بازی گرفت و این بازیکن در مصاف تک به تک با حسینی، با یک ضربه چیپ، توپ را از بالای سر کاپیتان آبی‌ها عبور داد و به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

***

‌صعود طلایی‌پوشان سپاهان با برتری مقابل شمس آذر

‌تیم‌های سپاهان و شمس‌آذر قزوین امروز دوشنبه در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم پایانی فوتبال جام حذفی ایران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

‌سپاهان در این دیدار توانست با نمایش برتر با نتیجه ۳ بر صفر شمس‌آذر را شکست دهد. رضا اسدی در دقیقه ۲۴ ابتدا سپاهان را یک بر صفر پیش انداخت، در نیمه دوم و در دقیقه ۵۹، امید نورافکن به زیبایی دروازه شمس‌آذر را باز کرد و رضا شکاری هم در دقیقه ۷۰ با زدن گل سوم خیال زردپوشان اصفهانی را راحت کرد.

‌شمس‌آذر در این دیدار پس از اخراج صادق آلبوصبیح در دقیقه ۷۰ با ۱۰ نفر به بازی ادامه داد.

‌با این برد سپاهانی‌ها هم راهی یک‌هشتم پایانی جام حذفی شدند‌.

تیم داوری: امیر ایار، حسن انتظاری، دانیال باشنده و فرهاد امینی/ ناظر: سعید علی‌نژادیان

فوتبال جام حذفی ایران؛ صعود طلایی پوشان سپاهان با برتری مقابل شمس آذر

ترکیب تیم سپاهان:

نیما میرزازاد، عباس حبیبی ('۸۶-علی احمدی)، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، میلاد نورافکن، برایان دابو، کاوه رضایی ('۵۵-رضا شکاری)، شهریار مغانلو ('۸۶-سید احمد کمالی)، علی اصغر اعرابی ('۸۰-فرشاد احمدزاده) و رضا اسدی ('۸۰-عیسی عباس)

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب شمس آذر: 

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر شعبانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق البوصبیح، امیرمحمد ناصحی، ذفراز امامعلی ('۷۳-محمد پاپی) و عیسی مرادی

سرمربی: سعید دقیقی

‌شرح گل: 

‌گل اول سپاهان: (رضا اسدی-دقیقه '۲۴): توپ ارسال شده به داخل محوطه جریمه، با ضربه سر بازیکنان دو تیم از محوطه خارج شد، اما رامین رضاییان از راه رسید و در قوس محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او با برخورد به پای رضا اسدی وارد دروازه شمس آذر شد.

‌‌گل دوم سپاهان: (امید نورافکن-دقیقه ۵۸): سپاهانی‌ها روی کرنرشان بسیار بابرنامه عمل کردند؛ رامین رضاییان در نقطه کرنر متوجه شلوغی محوطه جریمه شد و بنابراین نورافکن را که پشت محوطه ایستاده بود صاحب توپ کرد که نورافکن پس از کنترل توپ، با شلیکی دقیق دروازه شمس آذر را برای دومین بار در این بازی کرد.

گل سوم سپاهان: (رضا شکاری - دقیقه ۶۹): این بار نوبت به شکاری رسید؛ کار تیمی بازیکنان سپاهان توپ را به اعرابی رساند و او نیز با پاسی در عرض شکاری را صاحب توپ کرد و ضربه فوق العاده او هیچ مقصدی جز دروازه شمس آذر نداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار