هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور؛

الکلاسیکوی فوتبال ایران؛ دورخیز استقلال برای طلسم شکنی

تهران (پانا) - استقلال و سپاهان، الکلاسیکوی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. استقلال دراین بازی به دنبال شکستن طلسم عدم پیروزی در سه بازی گذشته مقابل مردان دیار زاینده رود است.

کد مطلب: ۱۴۶۱۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
الکلاسیکوی فوتبال ایران؛ دورخیز استقلال برای طلسم شکنی

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، از امروز با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود، از ساعت 14:30، گل گهر در سیرجان به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت، گل گهر در شرایطی میزبانی این دیدار را بر عهده دارد که با یک بازی بیشتر از ذوب آهن و تراکتور، با 27 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد، از طرفی هم نساجی مازندران به همراه صنعت نفت آبادان در قعر جدول دنبال قرار گرفتن در رتبه‌های بالاتر است.

ملوانان دیار باران در شرایطی، میهمان فولاد خوزستان هستند که با 28 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد. فولاد هم، با 18 امتیاز دنبال پیروزی مقابل ملوان است، تا از جمع قعرنشینان فاصله بگیرد. این دیدار ساعت 16:00 برگزار خواهد شد.

استقلال و سپاهان، الکلاسیکوی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. استقلالی‌ها در شرایطی میزبان طلایی پوشان دیار نصف جهان، هستند که با 36 امتیاز در صدر جدول لیگ بیست و سوم قرار دارند.

سپاهان در کنار پرسپولیس، تعقیب‌کنندگالن استقلالی‌ها در بالای جدول هستند، سپاهانی‌ها با 2 بازی کمتر از استقلال و 31 امتیاز در جایگاه سوم بعد از پرسپولیس 33 امتیازی قرار دارند.

638386140334472237

استقلال در این دیدار به دنبال تداوم صدرنشینی و سپاهان، دنبال تصاحب جایگاه پرسپولیس و کاهش فاصله امتیازی خود با استقلال است.

آخرین تقابل دو تیم، به یک شهرویر ماه 1402 در هفته سوم رقابت‌های لیگ بیست و سوم برمی‌گردد که سپاهان در دیداری خانگی، استقلالی‌ها را با یک گل به تهران بدرقه کرد. سپاهان در 3 دیدار گذشته، پیروز میدان بود و استقلال در این دیدار به دنبال طلسم شکنی و پیروزی مقابل مردان دیدار نصف جهان بوده و سپاهانی‌ها، هم بعد از شکست تلخ مقابل الهلال و حذف از جام ملت‌ها، دنبال شکست استقلال هستند. جلال الدین ماشاریپوف، یکی از وزنه‌های استقلال در این دیدار برای شکست سپاهانی‌هاست. این بازیکن سال آینده هم، می‌تواند به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

638381923069360974_M

سپاهان، 11 دی آخرین بازی خود را در لیگ برتر مقابل شمس آذر انجام داد که در این دیدار خارج از خانه با یک گل شکست خورد.

سپاهان تیمی پر مهره است

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا، در آستانه دیدار استقلال – سپاهان، اظهار کرد: «این بازی به لحاظ فنی ازعیار بالایی برخوردار خواهد بود و همیشه، یکی از تماشاترین تماشایی‌ترین بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور بوده است.»

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: «سپاهان در کنار کادر فنی قوی، از بازیکنان با انگیزه، فنی و جوان خوبی هم برخوردار است که می‌توانند، نتیجه را به نفع سپاهانی‌ها رقم بزنند.»

فریبا بیان کرد: «شکست سپاهان راه قهرمانی استقلال در لیگ بیست و سوم را هموار می‌کند، زیرا بعد از تساوی مقابل ملوان، استقلال به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارد.»

638368416718866697

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: «چون این بازی قبل از دربی ۱۰۴ برگزار می‌شود و به لحاظ روحی و روانی برای استقلالی‌ها، از اهمیت بالای برخوردار است.»

فریبا با اشاره به اینکه استقلال بازی سختی مقابل سپاهان دارد، تصریح کرد: «از طرفی هم بازیکنان استقلال در شرایط روحی و روانی بسیار خوبی، قرار دارند و آمادگی شکست سپاهان هستند.»

638141436775647929

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه هم اضافه شده است، اظهار داشت: « دراولین بازی خود با پیراهن استقلال هم موفق به گلزنی شده است واین موضوع انگیزه این بازیکن را برای دیدار مقابل سپاهان، صد چندان کرده است و امیدواریم این بازی با پیروزی استقلال به پایان برسد.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار