غیبت نکونام در نشست خبری؛ خیز استقلال برای شکست سپاهان

تهران (پانا) - در غیاب نکونام، باز هم این محمد نوازی بود که در نشست خبری یکی از مهمترین، دیدارهای استقلال در نیم فصل دوم شرکت کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
غیبت نکونام در نشست خبری؛ خیز استقلال برای شکست سپاهان
یک بار دیگر جواد نکونام در نشست های خبری شرکت نکرد. یک روز پیش از جدال حساس برابر سپاهان، باز هم این محمد نوازی بود که راهی کنفرانس مطبوعاتی شد و با احتیاط کامل برای جلوگیری از هرگونه تنش و حاشیه ای، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
نوازی در آغاز این نشست، بازی با سپاهان را یکی از دیدارهای سخت استقلال برشمرد و با اشاره به سپاهان به عنوان تیمی پر مهره، بر تمرکز صد درصدی کادرفنی آبی‌های پایتخت بروی این دیدار تأکید کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال حضور هواداران را برگ برنده برای استقلال در دیدار الکلاسیکوی فردا در هفته هجدهم برشمرد و هواداران را سرمایه اصلی این باشگاه و فوتبال کشور دانست.

نوازی در خصوص غیبت جواد نکونام، برگزاری تمرین قبل از بازی با سپاهان را از دلایل غیبت سرمربی استقلال دانست و از قول نکونام تأکید کرد: «دیگر باید به فکر ادامه لیگ باشیم مخصوصاً بازی فردا.»

مربی تیم فوتبال استقلال درباره گلزنی ماشاریپوف در بازی نخست برای استقلال، اضافه کردک این بازیکن همانند سایر بازیکنان استقلال بزرگ است  و امیدواریم در بازی‌های آینده این تیم، شاهد درخشش بیشتر این بازیکن باشیم.

نوازی در پاسخ به این سئوال که در فوتبال ایران تیمی که می‌خواهد برنده شود، باید بازی‌های بزرگ را پیروز شود و آیا استقلال می‌تواند فردا برنده شود یا خیر؟، گفت: ما هفته به هفته پیش می‌رویم. بازی بزرگ هم جزو بازی‌های بزرگ لیگ برتر است و فرقی با سایر مسابقات ندارد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم، جلوی هواداران هم خوب بازی کنیم، هم خوب نتیجه بگیریم.

مربی استقلال در واکنش به اینکه آیا تیمش می‌تواند به روند پیروزی در بازی های خانگی ادامه دهد یا نه؟، افزود: همه اینها تلاش خود بچه‌ها و کادر فنی بوده است. همانطور که آقا جواد اشاره کرده بودند، باید از بازیکنان تشکر کنم که تمرینات را به خوبی برگزار می‌کنند. آنها همیشه تمرکز داشتند و توانستیم نتیجه بگیریم، ان‌شاءالله از این به بعد هم بتوانیم نتیجه بگیریم.

نوازی در پایان و درخصوص استفاده از کمک داور ویدیویی در بازی فردا نیز، اظهار داشت: نه من نشنیدم. دیروز خبری چیزی شنیدم که قرار است، فردا کارهایی انجام دهند، اگر اینطور شود که همه بازی‌ها ایده آل خواهد شد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار