سرمربی سرخ‌پوشان به جدایی فکر می‌کند؟

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس برای دومین روز در تمرین این تیم حضور نیافت تا اختلاف خود را با مدیران تیم به نمایش بگذارد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی سرخ‌پوشان به جدایی فکر می‌کند؟

بعد از برتری مقابل گل گهر سیرجان و جشن قهرمانی سوپرکاپ، اکنون دومین جلسه تمرینی پرسپولیس نیز بدون حضور سرمربی این تیم برگزار شد.

یحیی گل محمدی که در گذشته نیز اختلافاتی با مدیرعامل باشگاه داشت، در این فصل بار دیگر این موضوع تکرار شده و باعث شد او تصمیم به غیبت در جلسه تمرینی این تیم بگیرد و به این شکل موضع خود را به اطلاع مدیران برساند.

بعد از غیبت در تمرین روز دوشنبه که مربوط به ریکاوری این تیم داشت و پیش‌بینی می‌شد به واسطه کار شخصی سرمربی پرسپولیس باشد، تمرین امروز این تیم نیز در شرایطی به انجام رسید که خبری از یحیی گل محمدی نبود. موضوعی که نشان می‌دهد که عدم پاسخگویی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص درخواست‌های مالی سرمربی برای پرداختی به بازیکنان معترض این تیم، باعث شده تا یحیی گل محمدی به این شکل واکنش نشان دهد.

سرمربی پرسپولیس که پیش از این نیز به واسطه انجام نشدن خواسته‌هایش در نقل و انتقالات و برگزار نشدن اردوی آماده سازی پیش فصل، گلایه‌هایی را به مدیریت باشگاه داشت، در ادامه به واسطه خرید مهاجم خارجی بدون اطلاع وی، این موضوع را آشکار کرد و مدعی شد که اقدام مدیریت باشگاه کاری غیرحرفه‌ای بوده است که وی مجبور شده به واسطه شرایط این تیم و دوری از حواشی، از آن عبور کرده و نادیده‌اش بگیرد.

با این حال در ادامه طی روزهای اخیر یحیی گل محمدی به واسطه گلایه بازیکنان تیمش نسبت به عدم توجه باشگاه به موضوع قراردادشان و پرداختی طبق تعهد، این موضوع را به گوش مدیران تیم رساند. مساله‌ای که البته با پاسخی از سوی آنها همراه نشد تا اکنون یحیی گل محمدی تصمیم به غیبت در تمرینات دور روز اخیر این تیم بگیرد و موضع خود را به این شکل به نمایش بگذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار