کشتی آزاد ‌قهرمانی آسیا؛ آغاز پیکار جوانان ایران ‌از امروز

تهران (پانا) - نمایندگان کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا حریفان خود را شناختند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کشتی آزاد ‌قهرمانی آسیا؛ آغاز پیکار جوانان ایران ‌از امروز

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از ساعت 10:30 امروز چهارشنبه‌ و با برگزاری مسابقات اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم در شهر امان اردن برگزار می‌شود.

قرعه‌کشی این مسابقات ‌به شرح زیر است:

*در وزن 57 کیلوگرم که 13 نفر شرکت کرده‌اند، ابراهیم خواری در دور اول به مصاف چانگبائوژی از چین می‌رود و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم با لوخان دوختوربک اولولو از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

*در وزن 61 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، شهداد خسروی در دور نخست با عبدنور نورلانبک از قزاقستان مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف به مصاف مونتیر النجاندو از عربستان می‌رود.

*در وزن 65 کیلوگرم که با حضور 12 کشتی‌گیر برگزار می‌شود، ابراهیم الهی در دور اول به مصاف شهزادبک یاراشیف از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با ماکوتو هوسوکاوا از ژاپن پیکار می‌کند.

*در وزن 70 کیلوگرم که 10 نفر شرکت کرده‌اند، علی رضایی در دور اول با شامیل ایساکوف از اردن مبارزه می‌کند و در صورت برتری مقابل این حریف در دور دوم با ظفربک اوتاخانوف از ازبکستان کشتی می‌گیرد.

*در وزن 74 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، حسین محمدآقایی در دور نخست به مصاف سئونگ مین پارک از کره جنوبی می‌رود و در صورت برتری مقابل این حریف در دور دوم با باتبایار باتسوخ از مغولستان کشتی می‌گیرد.

*در وزن 79 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، فرزاد صفی جهان‌شاهی در دور اول با آوتادنیل تولوگونوف از قرقیزستان مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف دالر گولبایف از ازبکستان می‌رود.

*در وزن 86 کیلوگرم که ‌12 نفر حضور دارند، امیرحسین علیزاده در دور نخست به مصاف کوتا ماسودا از ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم با ایمانگالی کالدیبک از قزاقستان پیکار می‌کند.

*در وزن 92 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، محمدمبین عظیمی در دور نخست به مصاف دلگردالای دمبرل از مغولستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با ستوشا واودوا از سریلانکا کشتی می‌گیرد.

*در وزن 97 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده کشتی میان کوتمان تولوبالدیف از قرقیزستان و دیپاک چاهال از هند مبارزه می‌کند.

*در وزن 125 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، امیرعلی پولادی در دور نخست به مصاف سوتا نانگانو از ژاپن می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان یون هو ها از کره جنوبی و راجات راهول از هند مبارزه می‌کند.

مسابقات اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم فردا پنج‌شنبه 29 تیر‌ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار