در گفت‌وگو با پانا:

سامان آقازمانی: آیا فولاد می‌تواند در آسیا هم با جارو جنجال نتیجه بگیرد؟

پرسپولیس این نتیجه را جبران می‌کند/مقابل آلومینیوم باید هوشیار باشیم

تهران (پانا) - بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است فولاد تیم خوبی دارد ولی با این جار و جنجال‌هایی که کادر فنی آنها راه می‌اندازد، به جایی نمی‌رسند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سامان آقازمانی: آیا فولاد می‌تواند در آسیا هم با جارو جنجال نتیجه بگیرد؟

سامان آقازمانی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به بازی جنجالی فولاد و پرسپولیس در هفته دوم نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: «از نظر من می‌شود درباره این بازی از دو نگاه صحبت کرد. اول نگاه فنی که فولاد توانست نیمه اول خیلی خوب فوتبال بازی کند و با دوندگی و پرس شدید، اجازه‌ بازیسازی به هافبک‌های پرسپولیس را نداد. آنها فرصت خیلی خوب گلزنی ایجاد و به بهترین شکل هم آن را تبدیل به گل کردند. موقعیت‌های بهتری داشتند و توانستند به نتیجه هم برسند. اما بعد از گل و هرچقدر بازی پیش رفت، آنها از بعد فنی فاصله گرفتند و بازی به تشنج کشیده شد.»

وی افزود: «از نگاه دوم متاسفانه کار فولادی‌ها طوری است که به نوبت اگر دقت کنید، هر بازی اخراجی می‌دهند. یک بار نکونام، یک دفعه هاشمی نسب، یک دفعه رجبی و یک بار هم کعبی با داد و بیداد و درگیری باعث جاروجنجال می‌شوند تا از این طریق داور تحت تاثیر قرار بگیرد. این حربه الان سالهاست که با تمام مربیان آنجا حکم فرماست و باید جلوی آن گرفته شود. متاسفانه این حرکت اپیدمی شده و زیبایی فوتبال را می‌گیرد. آنها تیم خیلی خوبی دارند. تیمی پرمهره و پرهزینه هستند. اگر روی بعد فنی خود کار کنند و تمرکزشان را روی کار بگذارند، نتیجه می‌گیرند. اما با این روند به جایی نمی‌رسند.»

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: «فدراسیون فوتبال به صورت جدی باید با تیم فولاد برخورد کند. من می‌خواهم بدانم آیا فولاد در آسیا هم می‌تواند با جاروجنجال نتیجه بگیرد؟ شک نکنید آنجا اگر این حرکات را بکنند، با جرایم و محرومیت های سنگینی مواجه خواهند شد. فدراسیون باید ابتدا تذکر جدی به آنها بدهد و اگر افاقه نکرد، جرایم شدیدترین اعمال کند. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند ولی وقتی نیمکت‌شان این قدر شلوغ بازی در می‌آورد، آنها هم توانایی‌شان پایین می‌آید. این حرکات زیبایی فوتبال را می‌گیرد.»

سامان آقازمانی راجع به صحنه مشکوک به پنالتی روی دیاباته که به زعم کارشناسان داور باید اعلام می‌کرد، گفت: «این قدر کیفیت تصویر پایین بود که چند بار دیدم، متوجه نشدم برخوردی انجام شد یا نه. حتما کارشناسان اگر گفته‌اند، پنالتی بوده، آقای بنیادی فر باید بداند که این حق الناس است و باید پاسخگوی میلیون‌ها هوادار پرسپولیس باشد. اگر داور دیده باشد، شک نکنید که ترسیده و سوت نزده است. با این حال معتقدم در نیمه دوم فولادی‌ها به جای کار فنی، روی جاروجنجال با برنامه ریزی جلو آمدند و وقت بازی را گرفتند. اینها همه‌اش به‌خاطر ترسی است که از پرسپولیس دارند. می‌دانستند که اگر روال طبیعی بازی پیش می‌رفت، نتیجه تغییر می‌کرد.»

وی با اشاره به کم شدن اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم تاکید کرد: «پرسپولیس این قدر تیم بزرگی است که به زودی این فاصله را بازهم بیشتر می‌کند. درست است سپاهان، گل گهر و استقلال هم مدعی هستند اما خیلی مهم است که چطور در نیم فصل دوم با برنامه پیش برویم. برخی شرایط مثل مصدومیت بازیکنان و افت فنی باعث می‌شود تا تیم‌ها فاصله بگیرند. اما پرسپولیس چون چندین سال است که این شرایط را تجربه کرده، خیلی کمتر دچار این اتفاقات می‌شود. اگر از لحاظ فنی بخواهیم پیش برویم، بدون شک قهرمانی برای ماست.»

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه فرصت خوبی برای انتقام از آلومینیوم است، در خصوص تقابل با این تیم افزود: «سال قبل ۶ امتیاز از ما گرفتند و نباید اجازه بدهیم بازهم امتیاز بگیرند. نیم فصل دوم تیم‌شان بهتر نتیجه می‌گیرد. من یک نیم فصل در اراک بازی کردم و می‌دانم تیم‌های صنعتی چه امکاناتی دارند. آنها دستشان باز است و این باعث می‌شود بتوانند راحت تر کار کنند. باید مقابل آنها هوشیار باشیم و این ۳ امتیاز خانگی را بگیریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار