بهروز سلطانی: دیاباته پیر شده و نان استقلال را می‌خورد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید دفاع کردن در فوتبال خودش یک هنر است که هر تیمی آن را درست اجرا کند می‌تواند به همین شکل امتیازات کامل را از آن خودش کند و فولاد به خوبی آن را بلد بود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بهروز سلطانی: دیاباته پیر شده و نان استقلال را می‌خورد

به گزارش خبرورزشی، بهروز سلطانی، بازیکن قدیمی تیم پرسپولیس درباره شکست این تیم مقابل فولاد در اهواز اظهار داشت: پرسپولیس بد بازی کرد و تیمی هم که بد بازی کند می‌بازد. متاسفانه پرسپولیس بازی هایش را بد شروع می‌کند و وقتی گل می‌خورد می‌خواهد عجولانه گل خورده را جبران کند. به همین خاطر خیلی بد روی دروازه حریف حمله ور می‌شود.

وی افزود: ارسال های بی هدف و سانترهای الکی، نشان می‌دهد که تیم برای حمله کردن برنامه درست و حسابی ندارد. همین شد که در نهایت مقابل دفاع خوب تیم فولاد شکست خورد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: دفاع کردن در فوتبال خودش یک هنر است. فولادی ها لایه به لایه دفاع می‌کردند و این نشان می‌دهد که نکونام تیمش را درست ارنج کرده بود. ما فکر می‌کنیم بقیه مربیان از فوتبال سر در نمی‌آورند. به خدا قسم بقیه از پشت کوه نیامده اند و آنها هم مربی هستند.

مساوی هم برای تیم یحیی زیاد بود/ روی نیمکت پرسپولیس مترسک نباشید/ دیاباته پیر شده و نان استقلال را می‌خورد

سلطانی درباره مهاجمان پرسپولیس گفت: بازیکنان فولاد مهاجمان پرسپولیس را خفه کرده بودند. اینقدر خوب دفاع می‌کردند که عمری و بقیه نمی‌توانستند از آنها عبور کنند. وقتی چنین شرایطی پیش می‌آید باید با پاسکاری روی زمین و صبر و حوصله، لایه های دفاعی حریف را باز کرد. کاری که تیم آلمان حتی اگر در دقیقه ۹۰ گل بخورد باز هم با همین شرایط بازی می‌کند اما پرسپولیس عجولانه کار می‌کرد.

وی در ادامه درباره عملکرد بیرانوند روی گلی که خورد توضیح داد: عملکرد بیرانوند روی ضربه بازیکن فولاد ۵۰-۵۰ بود. نه می‌توان گفت او مقصر نبود و نه می‌توان گفت مقصر بود! این که هیچ حرکتی مقابل ضربه زده شده نشان داد خوب نبود.

دروازه بان اسبق پرسپولیس اضافه کرد: البته این به خاطر سبک بازی پرسپولیس است که دروازه بانش سرد میشود. وقتی پرسپولیس حمله می‌کند و توپی روی دروازه اش نمی‌آید بیرانوند هم از حالت گرم شدن دور میشود. ولی وقتی چند توپ روی ۱۸ قدم بیاید و بیرانوند مجبور شود شیرجه بزند بدنش گرم می‌شود. در آن لحظه بیرانوند سرد بود و هیچ حرکتی نکرد.

سلطانی در این باره که آیا پرسپولیس در این بازی مستحق مساوی بود یا نه تاکید کرد: پرسپولیس به قدری ضعیف کار کرد که مستحق مساوی هم نبود. ما باید بدانیم تاوان بازی عجولانه و بی هدف شکست است.

وی درباره مهاجم خارجی پرسپولیس با اشاره به ضربات نصفه و نیمه اش درون محوطه جریمه و کنترل های ضعیفش خاطرنشان کرد: متاسفانه دیاباته هم نشان داد نان گل هایش در استقلال را می‌خورد وگرنه دیگر این بازیکن کارآیی لازم در لیگ برتر، آن هم در ایران را ندارد و برای بازی در پرسپولیس پیر شده.

مساوی هم برای تیم یحیی زیاد بود/ روی نیمکت پرسپولیس مترسک نباشید/ دیاباته پیر شده و نان استقلال را می‌خورد

مربی دروازه بان های فوتبال درباره حاشیه های به وجود آمده کنار نیمکت تیم فولاد گفت: متاسفانه این قبیل اتفاقات در فوتبال ما باب شده است. نمونه بارز آن ها هم سرمربی استقلال است که مشخص نیست سردار آجورلو ساپینتو را با کدام قلاب گرفت و به ایران آورد! الان هم در چند تیم لیگ برتری می‌بینیم که اتفاقات اینچنینی کنار نیمکت شان باب شده است.

وی ادامه داد: البته از عده ای که روی نیمکت پرسپولیس نقش مترسک را بازی می‌کنند و آنجا می‌نشینند و فقط پول می‌گیرند هم توقع می‌رود در چنین مواردی خودی نشان بدهند! اما ظاهراً برای آنها فرقی نمیکند چه اتفاقاتی دور و بر تیم رخ می‌دهد و فقط می‌خواهند آنجا باشند و اس ام اس واریز پول را ببینند.

سلطانی در پایان درباره شرایط جدول گفت: وقتی شما نتیجه نمی‌گیرید رقبا هم بیکار نمی‌نشینند. الان سپاهان خودش را به دو امتیازی پرسپولیس رساند و استقلال هم فاصله هشت امتیازی اش را کم کرد. اگر بخواهیم با این وضعیت پیش برویم و باز هم به مساوی دل خوش باشیم رقبا در کورس صدرنشینی از ما جلو میزنند. پرسپولیس دیر بجنبد سپاهان و استقلال می‌رسند. امیدوارم این شکست بازیکنان و مربیان پرسپولیس را به خودشان بیاورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار