گل‌محمدی: تیم خوب و بزرگی در اختیار داریم

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت‌ ذهنیت مثبت قهرمانی به تیم پرسپولیس کمک کرد تا به سه امتیاز حساس در بازی مقابل تیم گل گهر سیرجان دست یابد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
گل‌محمدی: تیم خوب و بزرگی در اختیار داریم

‌یحیی گل محمدی عصر شنبه در نشست خبری پس از دیدار دوتیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور افزود: این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود و اندازه ۶ امتیاز ارزش داشت، چون تیم گل گهر یکی از مدعیان قهرمانی و تیمی شایسته است.

وی اظهار داشت: تیم فوتبال گل گهر سیرجان شروع بهتری نسبت به ما داشت و در این زمینه موقعیت های خوبی از جمله پنالتی به دست آورد که مهار این پنالتی توسط علی بیرانوند ما را در بازی نگه‌داشت و این بازیکن رهبر خوبی برای تیم ما بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: رفته رفته بازی هر چه جلو می رفت کار تیمی و اعتماد به نفس تیم پرسپولیس بهتر شد، بهتر پاس دادیم و مدیریت خوبی در بازی داشتیم و تیم ما در نیمه دوم ذهنیت برنده را داشت و از وقتی در نیمه دوم وارد زمین شدیم شخصیت پرسپولیس، تیمی هجومی را نشان داد که در نهایت هم به دو گل رسیدیم.

وی با قدردانی از سرمربی گل گهر سیرجان و مربیانی که حمایت کردند گفت: در خصوص پنالتی باید گفت که برخورد صورت گرفت اما باید شدت آن بررسی شود، تیم ما از آغاز تا پایان بازی به تیم داوری احترام گذاشت و تیم داوری جوان و آینده دار است.

گل محمدی عنوان کرد: شروع بازی مقداری سردرگم بودیم و استرس بازی زیاد بود و تحت فشار حریف توپ های بسیاری را از دست دادیم و این شروع بد باعث شد تا حریف به پنالتی برسد.

وی افزود: تیم خوب و بزرگی در اختیار داریم و تیمی به دنبال قهرمانی از لحاظ شخصیتی هستیم، امروز از لحاظ بدنی بازیکنان ما روز خوبی داشتند و حریف را با دوندگی بالا تا دقایق پایانی پرس کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بیان کرد: بازی با تیم فوتبال گل گهر سیرجان مثل استقلال تهران و سپاهان اصفهان است، گل گهر تیمی قلدر به ویژه در ضربات ایستگاهی بسیار قوی است و هربار با این تیم بازی داشتیم، کار را برای ما سخت کردند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان عصر امروز در ورزشگاه سپهبد شهید سلیمانی این شهر با دو گل از پرسپولیس تهران شکست خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار