پرسپولیس وارد بحران می‌شود

تهران (پانا) - روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر در شرایطی برگزار خواهد شد که استقلال با تساوی برابر مس رفسنجان صدرنشین شده اما سه تیم برای گرفتن جایگاه این تیم امروز به میدان خواهند رفت.

کد مطلب: ۱۳۳۵۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس وارد بحران می‌شود

هفته چهاردهم لیگ برتر امروز شنبه دومین روز خود را پشت سرخواهد گذاشت تا تکلیف صدرنشین این هفته در پایان دیدارها مشخص شود. در روز نخست استقلال با وجود توقف خانگی برابر مس رفسنجان موقتا به صدر جدول صعود کرد.

در مسابقات روز نخست این هفته استقلال که می توانست با پیروزی برابر مس رفسنجان فاصله خود با پرسپولیس در صدر جدول را بیشتر کند، در دیداری که خیلی موقعیت زیادی هم برای گلزنی نداشت، برابر مس به تساوی رسید اما با وجود گرفتن یک امتیاز توانست به صدر جدول صعود کند.

ذوب آهن اصفهان هم که بازی را تا دقایق پایانی به حریفش واگذار کرده بود، با گل های دقایق پایانی بازی باخته را با تساوی برابر صنعت نفت عوض کرد تا به یک امتیاز دست پیدا کند.

نفت مسجدسلیمان در ادامه تیره روزی هایش دیدار خانگی برابر آلومینیوم را یک بر صفر واگذار کرد تا همچنان شانس اول سقوط به لیگ دسته اول باشد و در انتهای جدول دست و پا بزند.

فولاد و هوادار هم در آخرین دیدار روز نخست در شرایطی به تساوی بدون گل رسیدند که شاگردان نکونام برای چندمین بازی متوالی نتوانستند سه امتیاز را بگیرند و از این دیدار به یک امتیاز برسند.

اما در دیدارهای روز دوم سه تیم سپاهان، پرسپولیس و گل گهر برای گرفتن جای استقلال وارد میدان خواهند شد. از این سه مدعی دو تیم برابر یکدیگر حساس ترین بازی هفته را برگزار خواهند کرد.

گل گهر و پرسپولیس امروز مهمترین بازی هفته چهاردهم را برگزار خواهند کرد که برنده این دیدار صدر جدول را از استقلال خواهد گرفت. اگر این دو تیم به تساوی برسند نتیجه دیدار سپاهان و پیکان در تعیین صدرنشین تاثیرگذار خواهد بود.

پرسپولیس در صورتی که در دیدار برابر گل گهر بازنده باشد و سپاهان برابر پیکان به پیروزی برسد، تا رده چهارم سقوط کرد. این تیم در هفته سیزدهم صدرنشین بود اما ممکن است در پایان هفته چهاردهم به رده چهارم سقوط کند و بعد از سه تیم مدعی دیگر قرار بگیرد.

سپاهان که باید در ورزشگاه تیم پیکان به میدان برود، در صورت تساوی گل گهر و پرسپولیس این فرصت را دارد که با شکست شاگردان حسینی به صدر جدول صعود کنند.

برنامه دیدارهای روز دوم هفته چهاردهم به شرح زیر است:

مس کرمان - ملوان بندرانزلی - ساعت ۱۴

پیکان تهران - سپاهان اصفهان - ساعت ۱۴

نساجی مازندران - تراکتور - ساعت ۱۵

گل گهر سیرجان - پرسپولیس - ساعت ۱۶

هفته چهاردهم لیگ برتر در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم فوتبال گل گهر یک بازی عقب افتاده خود از هفته سیزدهم برابر آلومینیوم را هنوز برگزار نکرده است و در صورتی که بتواند امروز برابر پرسپولیس به پیروزی برسد وضعیت خوبی برای ادامه رقابتها خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار