پرونده مهدی طارمی در انگلیس دوباره باز شد

تهران (پانا) - مهدی طارمی بین ۴ مهاجم خطرناک لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و این اتفاق باعث شد رسانه‌های انگلیسی باز هم به مهاجم ایرانی بپردازند.

کد مطلب: ۱۳۱۹۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پرونده مهدی طارمی در انگلیس دوباره باز شد

مهدی طارمی با گلزنی در دیدار برابر کلوب بروژ در لیگ قهرمانان اروپا شمار گل‌های خود را در لیک قهرمانان افزایش داد و در کنار پاس گل‌های این بازیکن در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و تا ثیر مستقیم و غیر مستقیم در پیروزی‌های پورتو در جمع ۴ مهاجم خطرناک لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

مهدی طارمی همچنین با گل‌های زده در رقابت‌های لیگ قهرمانان موفق شد در صدر گلزن‌ترین بازیکنان ایرانی لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد و این در حالی است که مهدی طارمی در یک دیدار از لیگ قهرمانان با کارت قرمز مواجه شد و بازی دوم را هم از دست داد.

سایت اچ تی سی انگلیس در گزارشی نوشته است: مهدی طارمی در رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ برتر پرتغال درخشش چشمگیری داشته است و آرسنال از اینکه این بازیکن را جذب نکرده است پشیمان خواهد شد.

این رسانه انگلیس نوشته است: اخیرا بازیکنی کامل تر از او ندیده ایم او در خط دفاع نیز تعهد دارد و بازیکن باشخصیتی است با عملکرد ضعیف ژسوس در خط حمله آرسنال جای بازیکنی مثل طارمی خالی است.

شنیده می شود بعد از جام جهانی فوتبال تیم های چلسی و آرسنال رقابتی را برای جذب مهدی طارمی آغاز خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار