پیگیری لیگ قهرمانان آسیا در شرق قاره کهن

تهران (پانا) - رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری ۶ دیدار از گروه‌های F و G و I پیگیری شد که طی آن ۱۰ گل از خط دروازه‌ها گذشت.

کد مطلب: ۱۲۷۲۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری لیگ قهرمانان آسیا در شرق قاره کهن

از گروه F جدال تیم‌های شاندونگ تایشان و هوم یونایتد با تساوی بدون گل خاتمه یافت. از همین گروه تگو به مصاف تیم اوراوا ردز رفت که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با برتری یک بر صفر میزبان همراه بود. در این گروه اوراوا ردز و تگو با ۶ امتیاز صدرنشین هستند و تیم های هوم یونایتد و شاندونگ تایشان با ۴ و یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

از گروه G پاتوم تایلند با ۵ گل سرس نگروس فیلیپین را در هم کوبید تا همچنان صدرنشین این گروه باقی بماند و ملبورن سیتی در برابر چونام دراگونز به برتری دو یک دست یافت. در این گروه نیز پاتوم تایلند و ملبورن سیتی با ۷ امتیاز در صدر هستند و چونام دراگونز و سرس نگروس فیلیپین با ۳ و بدون امتیاز در رده بعدی جای دارند.

از گروه I این رقابت‌ها نیز اولسان هیوندای با ۳ گل از سد گوانگژو گذشت و جدال کاوازاکی و جوهور دارالتعظیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این گروه جوهور دارالتعظیم با ۶ امتیاز صدرنشین است و کاوازاکی با ۴ امیتاز در جایگاه دوم قرار دارد. تیم های اولسان هیوندای و گوانگژو نیز با یک و بدون امتیاز رده های سوم و چهارم این گروه را از آن خود کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار