فولاد در صدر، سپاهان در یک قدمی صعود قرار گرفت

تهران (پانا) - در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی برابر تیم الغرافه قطر به صدرنشینی خود در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ادامه دادهمچنین با برد لحظات آخری سپاهان مقابل پاختاکور امیدهای این تیم برای صعود به دور بعد همچنان زنده ماند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فولاد در صدر، سپاهان در یک قدمی صعود قرار گرفت

در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی عربستان برگزار می‌شود، تیم فوتبال فولاد از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز شنبه به مصاف تیم الغرافه قطر رفت و در پایان به برتری یک بر صفر رسید.

شاگردان جواد نکونام در شرایطی برابر این تیم قطری قرار گرفتند که شباب الاهلی امارات با پیروزی که در هفته پنجم کسب کرده بود به صدر جدول صعود کرد و نماینده ایران برای بازپس گرفتن صدر چاره‌ای جز پیروزی نداشت.

در نیمه اول و در دقیقه ۱۵ این بازی آرش رضاوند که در نیمه اول یکی از بهترین‌های فولاد بود با توپ ربایی از بازیکن حریف ساسان انصاری را راهی دروازه حریف کرد که پاس این بازیکن را روی خط محوطه جریمه پاتوسی به زیبایی و با پشت پر برای پری را فرستاد و او هم با ضربه یک ضرب و روی زمین دروازه شاگردان استراماچونی را باز کرد.

سرمربی سابق استقلال که تیمش برای حذف نشدن در این مرحله به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت در نیمه اول نتوانست برابر بازی هماهنگ و بدون اشتباه فولاد حرفی برای گفتن داشته باشد و نیمه اول را با شکست به رختکن رفت اما در نیمه دوم تیم بهتری شد و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه فولاد پیش رفت اما شهاب گردان مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

در دقیقه ۸۸ دروازه فولاد به شدت تهدید شد و توپ تا آستانه ورود به دروازه هم رفت اما سینا شاه عباسی با تکلی دیدنی اجازه نداد دروازه خالی باز شود. فولاد در دقایق پایانی به شدت تحت فشار قرار گرفت اما در نهایت موفق شد از گل زده خود مراقبت کند و یک بر صفر پیروز این دیدار شود.

در دقایق پایانی این دیدار بازی به خشونت کشیده شد و به خاطر خطایی که بازیکنان الغرافه روی بازیکن فولاد مرتکب شدند بازیکنان دو تیم دقایقی به برخورد فیزیکی و مجادله با یکدیگر پرداختند که در نهایت با اخراج یکی از بازیکنان الغرافه ماجرا خاتمه پیدا کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و در صدر جدول گروه C مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت تا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

همچنین تیم فوتبال سپاهان در هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم پاختاکور ازبکستان به پیروزی رسید.

در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی عربستان برگزار می شود، شامگاه گذشته تیم فوتبال سپاهان به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت و به پیروزی دو بر یک رسید.

در این دیدار که سه امتیاز آن برای زردپوشان اصفهانی اهمیت بالایی داشت، شاگردان محرم نویدکیا تلاش زیادی کردند دروازه حریف را باز کنند و هر چند در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند اما در نهایت توانستند حریف خود را ٢ بر یک شکست دهند.

در این دیدار سجاد شهباززاده دقایق ۷۸ و ۳+۹۰ برای زردپوشان ایران گل زد تا این تیم به سه امتیاز این دیدار دست پیدا پیدا کند.

سپاهان با این پیروزی ۷ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. شاگردان نویدکیا برای تعیین تکلیف صعود خود باید منتظر نتیجه دیدار تیم های التعاون و الدحیل باشند که با ۷ و ۹ امتیاز شرایط بهتری نسبت به نماینده ایران دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار