مجید جلالی در گفت‌وگو با پانا

مدیریت پرسپولیس درست شود این تیم به وضعیت قبل برمی‌گردد

استقلال متحول شده و بهتر از این هم می‌شود

تهران (پانا) - سرمربی اسبق تراکتور تبریز که سابقه قهرمانی با پاس در لیگ برتر را در کارنامه دارد، معتقد است 6 تا 7 تیم مدعی قهرمانی در این فصل لیگ برتر هستند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت پرسپولیس درست شود این تیم به وضعیت قبل برمی‌گردد

مجید جلالی در گفت‌وگو با پانا، درباره ارزیابی‌اش از لیگ برتر بیست و یکم و عملکرد تیم‌ها گفت: «به نظرم شش یا هفت تیم هستند که در لیگ برتر خوب بازی می‌کنند و کیفیت لازم را دارند. تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، گل گهر، مس رفسنجان و فولاد جزو مدعیان هستند. تیم مس رفسنجان تیم قدرتمندی است و مقابل تراکتور هم بازی خیلی خوبی ارائه داد. از آن طرف تیم فجر سپاسی هم بازی خوبی ارائه می‌دهد و در میانه‌های جدول است.»

وی در ادامه به وضعیت تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «پرسپولیس به لحاظ مدیریتی هنوز به ثبات نرسیده و همین موضوع کار تیم را سخت می‌کند. تکلیف مدیریت پرسپولیس باید خیلی زود مشخص شود از آن طرف وضعیت مالی تیم هم باید معلوم شود تا آن‌ها به آرامش برسند. اگر این دو اتفاق برای تیم پرسپولیس بیافتد قطعا شرایط بهتری پیدا می‌کنند و به همان پرسپولیس قبلی برمی‌گردند.»

جلالی همچنین به وضعیت استقلال در لیگ برتر امسال اشاره کرد و گفت: «استقلال پس از ۵ تساوی متوالی توانست به پیروزی برسد و همین موضوع برای تیم حرکت رو به جلو است. این تیم به لحاظ مدیریتی شرایط باثباتی دارد و به آرامش رسیده‌اند. من فکر می‌کنم مهم‌ترین موضوع این است که بازیکنان و مربیان روی کار خود متمرکز شوند تا کار بهتر پیش برود. اگر کادر فنی متمرکز روی کار خودش باشد و به انتقادها هم توجه کند قطعا بهتر نتیجه می‌گیرد. من فکر می‌کنم استقلال متحول شده و برابر پیکان هم خیلی مقتدرانه بازی کرد و در روزهای آینده هم بهتر خواهد شد.»

وی همچنین به تیم‌های صدرنشین جدول سپاهان و گل‌گهر اشاره کرد و گفت: «سپاهان ثبات بسیار خوبی دارد؛ به لحاظ مدیریتی و منابع مالی شرایط قابل قبولی دارد و همین موضوع باعث شده تا کادر فنی فقط روی کار خود متمرکز شود. گل‌گهر هم ابزار لازم برای قهرمانی را دارد و یکی از تیم‌های مدعی است و می‌تواند سهمیه آسیا را هم از آن خود کند.»

سرمربی اسبق پاس همچنین در مورد عملکرد داوری در لیگ امسال و اعتراض‌های که صورت می‌گیرد، عنوان کرد: «اعتراض به داوری موضوع همیشگی فوتبال ماست و حتی در سال‌های گذشته کسانی که به داوری معترض بودند از این موضوع سود بردند و هیچ اقدام پیشگیرانه‌ای هم بابت آن انجام نشد. می‌گویند برای موفقیت باید در بدنه فدراسیون نفوذ کنند و هر کسی این کار را انجام ندهد حذف می‌شود چون تبدبل به یک باور شده است. برخی معتقدند در صورتی که مربیان شلوغ‌کاری کنند می‌توانند به حقشان برسند. این غلط است؛ متاسفانه باشگاه‌ها هم به سراغ مربیانی می‌رود که چنین خصوصیتی داشته باشند و سر و صدا به پا کنند. متاسفانه این موضوع به رده‌های پایه هم سرایت کرده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار