آینده رئال مادرید به تصمیم یک ایرانی گره خورد

هواداران کهکشانی‌ها آماده بازگشت سرمربی محبوب شدند

تهران (پانا) - سرمربی مطرح ایتالیایی به احتمال قوی به زودی قرارداد خود با فلورنتینو پرز را برای سرمربیگری رئال مادرید امضا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آینده رئال مادرید به تصمیم یک ایرانی گره خورد

بدنبال جدایی زین‌الدین زیدان از تیم رئال مادرید، ابتدا خبرهایی در رسانه‌های اروپایی منتشر شده بود که یواخیم لو سرمربی برکنار شده تیم ملی فوتبال آلمان بیشترین شانس را برای سرمربیگری رئال مادرید دارد اما بر خلاف گمانه‌زنی‌های قبلی خبرهای جدید حاکی از حضور سرمربی مطرح ایتالیایی در این تیم است.

براساس خبری که طی ساعات اخیر در رسانه‌هایی اسپانیایی منتشر شده است، فلورنتیو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید برای هدایت این تیم قصد دارد کارلو آنجلوتی را یکبار دیگر به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها معرفی کند. او پیش از این در سال‌های 2013 تا 2015 سرمربی رئال مادرید بود و توانست این تیم را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها و سوپر کاپ اروپا برساند اما ناکامی در کسب عنوان قهرمانی لالیگا باعث شد تا از رئال جدا شود.

البته در این میان باید دید آیا آنجلوتی می‌تواند رضایت فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون را برای جدایی از این تیم جلب کند؟ سرمربی 61 ساله ایتالیایی تا سال 2024 با اورتون قرارداد دارد و به راحتی قادر به جدایی از تیم دوم بندر لیورپول نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار