تنیس اوپن استرالیا؛ نابغه سوئدی برنده دوئل 4 ساعته شد

تهران (پانا) - در بازی‌های بامداد امروز از تنیس اوپن استرالیا در بخش مردان، مهم‌ترین اتفاق را تنیسور استرالیایی رقم زد اما جذاب‌ترین بازی با برد تنیسور سوئدی تمام شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن استرالیا؛ نابغه سوئدی برنده دوئل 4 ساعته شد

دومین روز از مرحله اول تنیس اوپن استرالیا 2021 در بخش مردان با برگزاری 8 بازی شروع شد. در دیدارهای بامداد امروز، لوید هریس از آفریقای جنوبی با رنکنیگ 91 جهان در دیدار با میکائیل تورپیاگارد از دانمارک به پیروزی 3 بر یک رسید. جدال مکنزی مک‌دونالد از آمریکا با رنکنیگ 192 و مارکو سچیناتو از ایتالیا با رنکنیگ 82 هم با همین نتیجه به پایان رسید.

تیاگو مونتیرو از برزیل با رنکنیگ 74 مقابل آندری مارتین از اسلواکی کار سختی نداشت و با برد 3 بر صفر زمین را ترک کرد تا این تنیسور را دبل کند. اما شگفتی اول بامداد امروز را تنیسور استرالیایی رقم زد، کریستوفر اوکونل با رنکنیگ 121 در دیدار با یان لنارد استروف از آلمان با رنکنیگ 37 جهان در سه ست متوالی به پیروزی رسید.

جویدو پلا از آرژانتین که رنکنیگ 44 جهان را در اختیار دارد در جدال با بورنا چوریچ از کرواسی با رنکنیگ 25 تن به شکست 3 بر صفر داد تا اولین برد تاریخ چوریچ مقابل پلا رقم زده شود. دیدار بوتیک ون د زانسچولپ از هلند با رنکنیگ 151 و کارلوس آلکاراز از اسپانیا با رنکنیگ 141 هم با همین نتیجه به سود تنیسور اسپانیایی به پایان رسید.

در طولانی‌ترین بازی بامداد امروز که 3 ساعت و 43 دقیقه طول کشید، میکائیل ایمر از سوئد با رنکنیگ 95 دست به کاری بزرگ زد و مقابل هوبرت هورکاژ از لهستان با رنکنیگ 30 به پیروزی 3 بر 2 رسید.

آندری روبلوف از روسیه با رنکنیگ 8 جهان هم برای صعود به مرحله بعد کار سختی نداشت و در دیدار با یانیک هانفمن از آلمان با رنکنیگ 102 به پیروزی 3 بر صفر دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار