تنیس اوپن استرالیا؛ آغاز جام بدون شگفتی بود

تهران (پانا) - در دیدارهای ابتدایی تنیس اوپن استرالیا در بخش مردان، شگفتی رخ نداد و چهره 6 تنیسور راه یافته به مرحله دوم مشخص شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن استرالیا؛ آغاز جام بدون شگفتی بود

مرحله اول تنیس اوپن استرالیا 2021 در بخش مردان با برگزاری 6 بازی از ساعات اولیه بامداد امروز آغاز شد.

در دیدارهایی که تا به این ساعت انجام شده است، دومینیک تیم از اتریش با رنکنیگ 3 جهان برای اولین بار در تاریخ روبروی میخاییل کوکوشکین نفر شماره 90 تنیس جهان قرار گرفت و در سه ست متوالی حریف خود را شکست داد. در بازی همزمان، جیانلوکا ماگر از ایتالیا با رنکینگ 96 جهان هم در اولین تقابل تاریخ مقابل اسلان کارتسف از روسیه با همین نتیجه شکست خورد.

جدال میومیر ککمانوویچ از صربستان با رنکینگ 42 جهان و کمیل ماجچراگ از لهستان با رنکنیگ 109 هم با برتری 3 بر صفر تنیسور صربستانی تمام شد.

الکساندر زورف از آلمان نفر هفتم رنکنیگ جهانی هم در دیدار با مارکوس گیرون از آمریکا با رنکنیگ 73 هم هر چند در ست اول با برد گیرون تمام شده بود، اما زورف توانست در ادامه جبران کند و با برتری 3 بر یک از زمین خارج شود.

در دیگر بازی امروز، الکساندر بابلیک از قزاقستان با رنکنیگ 45 مقابل آلاژ بدن از اسلوونی به پیروزی 3 بر یک دست یافت تا انتقام شکست یک سال پیش در دوحه را بگیرد.

اما در دیداری که دقایقی قبل به پایان رسید، دمیر دژومهور از بوسنی با رنکنیگ 120 جهان در دیدار با جیمز دوکورث از استرالیا با رنکنیگ 105 جهان حرفی برای گفتن نداشت و تن به شکست 3 بر صفر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار