بهروب، راهی برای ساخت کشوری سالم‌‌تر

همدان (پانا) ـ مدیر شرکت بهروب در استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با اشاره به مزایا استفاده از اپلیکیشن بهروب و همکاری مردم با شرکت بهروب، بیان کرد: بهروب راهی برای ساخت کشوری سالم‌تر است.

کد مطلب: ۱۴۸۹۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بهروب، راهی برای ساخت کشوری سالم‌‌تر

رضا حمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا گفت: ما بر اساس قراردادی که با شهرداری همدان داشتیم و موافقت شورای شهر همدان با راه اندازی اپلیکیشن بهروب؛ فعالیت خود از فروردین ماه سال جاری به صورت جدی شروع کردیم. در این مدت بالغ بر ۶ هزار عضو در شهر همدان در اپلیکیشن بهروب ثبت نام کرده و از آن استفاده می‌کنند.‌

وی ادامه داد: مجموعه بهروب یک مجموعه دانش بنیان است که در اکثر استان‌های کشور مانند مشهد، اهواز، سیستان و بلوچستان، تهران، اصفهان، شیراز و همدان در حال فعالیت است و بالغ بر ۳۳ شهر کشور اکنون تحت پوشش شرکت بهروب‌ هستند.

حمیدی افزود: بهروب مانند یک سفره پهن شده با طراحی مجموعه دانش‌بنیان است که هرکسی با هر نگاه و فرهنگی می‌تواند از آن بهره‌برداری کند. از مجموعه‌هایی که عضو بهروب هستند می‌توان به یاران صلح، هلال احمر، دارالاحسان و مجموعه نیکوکاری امام حسین (ع) اشاره کرد.

مدیر شرکت بهروب بیان کرد: خانواده‌ها اپلیکیشن بهروب را می‌توانند از اپلیکیشن بازار یا به صورت مستقیم از سایت مربوطه دانلود کنند. در اپلیکیشن بهروب‌ شما باید نام استان مربوطه، آدرس منزل، شماره تلفن و شماره حساب را وارد کنید و پول پس‌ماندی که از شما تحویل گرفته می‌شود از طریق کیف پول بهروب وارد حساب شما می‌شود.

وی تصریح کرد: شما با استفاده از لینک‌های مختلف موجود در اپلیکیشن بهروب می‌توانید پول حاصل از فروش پس‌ماند خود را به یک مرکز خیریه مانند هلال اهمر، کمیته امداد، در راه آزادی زندانی‌ها، خرید جهیزیه و درمان بیماری‌هایی از جمله سرطان کمک کنید.

وی اظهار داشت: زباله دور ریختنی نیست، سرمایه است و در انواع کشور‌ها از جمله کشور ایران به عنوان یک سرمایه از آن بهره‌برداری می‌کنند. قوانین کشور ما شهرداری‌ها را به جای جمع‌آوری سنتی زباله‌ها، به سمت جمع‌آوری هوشمند اپلیکیشن سوق داده است.

دانش‌آموزان، همیار بهروب در خانواده‌ها

رضا حمیدی عنوان کرد: هدف اصلی ما فرهنگ‌سازی است پس حوزه آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند ما را در رسیدن هرچه زودتر به هدفمان کمک کنند. همان‌طور که بستن کمربندایمنی توسط پلیس همیار و اطفال در خانواده‌ها فرهنگ‌سازی شد؛ در حوزه بهروب از دانش‌آموزان درخواست می‌کنیم در منزل همیار بهروب باشند.

وی افزود: ما به دانش‌آموزان و کودکانی که بتوانند بهروب را از هر طریقی فرهنگ‌سازی و ترویج بدهند، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهیم کرد. دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند تمام دفاتر، جزوه‌ها و کتب خود را به بهروب بفروشند. ما برای اینکار شعار « کتاب امسالت سرمایه سال بعد توست » طراحی کرده‌ایم.

مدیر شرکت بهروب در پایان گفت: بانک بهروب، بانک سرمایه‌گذاری برای دانش‌آموزان است. آن‌ها می‌توانند در کنار والدین گرامی پس‌ماندهایشان را فروخته و برای خود سرمایه ایجاد کنند. با این روش می‌توانند به اندازه یارانه خود از پس‌ماندی که می‌خواهند دور بریزند، کسب درآمد کنند.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: شیما ویس‌مرادی، محدثه اکبری و زهرا صادقی‌مرزبان

 

 

نویسنده : شیما ویس مرادی, محدثه اکبری, زهرا صادقی مرزبان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار