فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بشاگرد:

بیش از ۹۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان بشاگرد اجرا می‌شود

هرمزگان (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشاگرد گفت: ۹۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع‌مقدس با شعار «در راه فتح قله‌ایم» در این شهرستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۳۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۹۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان بشاگرد اجرا می‌شود

سرهنگ پاسدار محمد کاملی در نشست خبری ضمن تبریک تقارن هفته‌ دفاع مقدس، هفته وحدت و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: انتقال شور و شعور انقلابی موجود در رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، یکی از رسالت‌های مهم است و نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران مقدس در جامعه امروز کمرنگ شود.

وی ادامه داد: باید از درایت و هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص ترسیم هفته وحدت، انسجام و وحدت اسلامی و هفته عزت و اقتدار اسلامی در این ایام یاد کرد.

کاملی گفت: تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، بستر مناسبی برای تبیین دستاوردهای دفاع شجاعانه ملت برای نسل جوان است.

سرهنگ کاملی تأکید کرد: در غزه، یک جمعیت کم با ایمانی والا در مقابل استکبار ایستادند با وجود اینکه رژیم صهیونسیتی از هیچ جنایتی دریغ نکرد.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بشاگرد گفت: برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس در شهرستان بشاگرد پیش‌بینی شده که از جمله می‌توان به برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، رزمی و ورزشی، رژه موتوری، زنگ مقاومت، یادواره‌های شهدا، راه‌اندازی کاروان فرهنگی دفاع مقدس در محلات، تجلیل از رزمندگان، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و اشاره کرد.

خبرنگار : دانش‌آموز: امیرعلی نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار