مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

هرمزگان پیشران توزیع بین‌رشته‌ای دانش‌آموزان است

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با تبریک بازگشایی مدارس به مدیران شهرستان بندرخمیر گفت: توزیع عادلانه با توجه به تیپ شخصیتی و علاقه و توانمندی دانش‌آموزان بین رشته‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهید که هرمزگان، پیشران در این زمینه است.

کد مطلب: ۱۵۰۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هرمزگان پیشران توزیع بین‌رشته‌ای دانش‌آموزان است

محمد قویدل در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش که در بندرخمیر برگزار شد با اشاره به کسب رتبه یک کنکور کشور در گروه تجربی توسط دانش‌آموز هرمزگانی، عنوان کرد: کسب رتبه یک کنکور تجربی توسط دانش‌آموز استان هرمزگان می‌تواند نقطه عطف تحول علمی در آموزش و پرورش استان باشد.

وی مسئولیت رشد و پیشرفت دانش‌آموزان یا دلیل افت را در سیستم آموزش و پرورش جست‌وجو کرد و افزود: باید با مسئولیت‌پذیر بودن، بستر شکوفایی دانش‌آموزان را فراهم کنیم.

قویدل در بخش دوم، خواهان نظارت مستمر مدیران بر فرآیند آموزش و پرورش دانش‌آموزان شد و خاطرنشان کرد: تمام بسترها و نظارت‌ها با مسئولیت‌پذیری و جدیت انجام شود.

وی تصریح کرد: سخت‌افزارها و امکانات رفاهی برای مدارس بسیار لازم است اما نباید فرآیند تعلیم و تربیت، متوقف بر تامین تمام تجهیزات باشد و باید همّ و غم مدیران و فرهنگیان بر خدمت‌رسانی و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باشد.

هرمزگان در اکثر حوزه‌های پروژه مهر صدرنشین است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت‌: با توجه به تاکید استاندار هرمزگان و حمایت فرمانداران و بخشداران و دهیاران وتلاش مدیران مدارس در خیلی از شاخص‌های پروژه مهر در کشور صدرنشین هستیم.

وی خواهان انضباط شخصی و نظم تیمی در تمام حوزه‌های آموزشی ‌و پرورشی شد و افزود: نظم و انضباط اداری و شخصی، شاخصه موفقیت مجموعه خواهد بود.

قویدل با آرزوی سلامتی و موفقیت به مدیران مدارس، خواهان رشد و تحول تمام‌ساحتی دانش‌آموزان در ابعاد تربیتی، پرورشی و آموزشی شد و تاکید کرد: یکی از شیرین‌ترین مشاغل دنیا حرفه معلمی است که مادر تمامی حِرَف و مشاغل است و همه شغل‌ها از کانال آموزش و پرورش عبور می‌کنند.

خبرنگار : دانش‌آموز: اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار