فرماندار‌ بندرخمیر:

موکب شهدای گمنام بندرخمیر، نخستین موکب در مسیر زائران اربعین حسینی است

هرمزگان (پانا) - فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت موکب شهدای گمنام بندرخمیر، نخستین موکب در مسیر زائران اربعین استان‌های هرمزگان، کرمان، زاهدان و حتی کشورهای افغانستان و پاکستان بوده که به زائران خدمات‌دهی می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
موکب شهدای گمنام بندرخمیر، نخستین موکب در مسیر زائران اربعین حسینی است

میرهاشم خواستار در جلسه هماهنگی برپایی موکب با اشاره به موقعیت مکانی شهرستان بندرخمیر و مهم شمردن ارزش‌های دینی و آیینی اظهار کرد: برنامه‌ریزی دقیق، فراهم کردن امکانات و تمهیدات لازم جهت برگزاری موکب شهدای گمنام شهرستان در میزبانی از زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یک کار جدی و مهم است.

وی با تاکید بر اینکه تامین امنیت و سلامت زائران بسیار مهم است، افزود: موکب شهدای گمنام بندرخمیر، مردمی بوده و به‌طور قطع، کمک‌های مردمی به موکب برای خدمات‌دهی بهتر به زائران است.

خواستار با تاکید بر اهمیت لزوم ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران خاطرنشان کرد: هیات‌های مذهبی، شرکت‌ها، دستگاه‌ها و عموم مردم مانند هر سال به‌صورت جهادی و خود‌جوش همکاری خواهند کرد.

موکب شهدای گمنام شهرستان بندرخمیر، فعالیت خود را از ۲۰ مرداد تا ۹ شهریور در قالب اسکان، تغذیه و توزیع بسته‌های فرهنگی در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کند.

خبرنگار : دانش‌آموز: اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار