فرماندار شهرستان بندرخمیر:

ورزشکاران بندرخمیر افتخارآفرین ملی و بین‌المللی هستند

هرمزگان (پانا) - فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت ورزشکاران بندرخمیر افتخارآفرین ملی و بین‌المللی هستند و در انتخابات نیز مشارکت حداکثری خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۴۸۲۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ورزشکاران بندرخمیر افتخارآفرین ملی و بین‌المللی هستند

میرهاشم خواستار در نشست صمیمی با هیات‌های ورزشی و سمن‌های شهرستان بندرخمیر با اشاره به افتخارات و درخشش ورزشکاران شهرستان در سطح جهانی، ملی و استانی عنوان‌کرد: ورزشکاران شهرستان بندرخمیر با کسب مقام برتر در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح جهانی و کشور، جزو سرمایه‌های این کشور هستند.

خواستار با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار‌ کرد: ورزشکاران بندرخمیر در برگزاری باشکوه انتخابات ۸ تیر، پرچم‌دار مشارکت حداکثری خواهند‌ بود.

وی ادامه‌داد: ورزشکاران با حضور گسترده خود در همه عرصه‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند و در میدان انتخابات نیز یک بار دیگر روحیه قهرمانی و پهلوانی خود را به نمایش خواهند‌ گذاشت.

خواستار تصریح‌کرد: دشمن همچون دوره‌های گذشته به دنبال کم‌رنگ نشان دادن حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات است و به همین دلیل همه ما باید با بینش و آگاهی همه ترفندهای آن‌ها را خنثی کنیم و بار دیگر صلابت کشور را برای همه به اثبات برسانیم.

خواستار با بیان اینکه ورزشکاران بااستعداد و توانمند فراوانی از این شهرستان در تیم‌های ملی حضور دارند و برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند، خاطرنشان کرد: قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی شهرستان حمایت بیشتر می‌شوند.

فرماندار شهرستان بندرخمیر با تاکید بر کمک به رشد ورزش شهرستان گفت: باشگاه‌داران و مربیان ورزشی، ظرفیت بالایی دارند و با جذب نوجوانان و جوانان در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شهرستان فعالیت می‌کنند که این کار خیلی بزرگ در سطح جامعه است.

خواستار تاکید‌ کرد: برای تربیت و پرورش ورزشکاران در سطح قهرمانی باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده و فعالیت‌های ورزشی انجام‌شده به مردم تبیین شود.

این مسئول با بیان اینکه افزایش سرانه‌های ورزشی از جمله اولویت‌های ورزشی دولت در شهرستان است، خاطرنشان کرد: اکثر نقاط شهرستان حداقل دارای یک زمین چمن مصنوعی فوتسال هستند. سالن مجهز تنیس و فضاهای ورزشی دیگر بخشی از خدمات دولت در سطح شهرستان بندرخمیر است.

خبرنگار : دانش‌آموز: اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار