مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد:

آزمون استخدامی ویژه شهرستان بشاگرد با شرکت ۲۸۸۹ نفر برگزار شد

هرمزگان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد گفت آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی وِیژه شهرستان بشاگرد برای جذب ۲۵۰ معلم بومی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آزمون استخدامی ویژه شهرستان بشاگرد با شرکت ۲۸۸۹ نفر برگزار شد

محمد جباری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد به همراه حسن جراره، معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از حوزه‌های برگزاری آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی ویژه شهرستان بشاگرد بازدید کرد.

جباری در حاشیه این بازدید گفت: در این آزمون ۲۸۸۹ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و حوزوی که از این تعداد ۲۰۶۳ نفر خانم و ۸۲۶ نفر آقا بودند برای جذب در رشته‌های مختلف اعم از آموزگاری، دبیری و کیفیت‌بخشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط شهرستان و تمام همکاران گرانقدری که در برگزاری این آزمون بزرگ همکاری داشتند تا بتوانیم در فضایی آرام و امن این آزمون را برگزار کنیم، تشکر می‌کنم.

جباری اضافه‌کرد: به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب‌العبور استان برای نخستین بار در کشور، سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شده و از بین جوانان تحصیلکرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است.

گفتنی است داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی می‌توانستند برای تصدی شغل آموزگاری، دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت کنند و نتایج آزمون نیز یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام خواهد‌ شد.

خبرنگار : امیرعلی نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار