معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

برگزاری امتحانات نهایی در فضایی منظم همراه با آرامش کامل، قابل تقدیر است

هرمزگان (پانا) - معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برگزاری امتحانات نهایی مصداق عینی تحقق عدالت آموزشی است و قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۱۴۷۹۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات نهایی در فضایی منظم همراه با آرامش کامل، قابل تقدیر است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان‌هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌هرمزگان در بازدید از حوزه امتحانات‌نهایی ناحیه یک بندرعباس با ابراز خرسندی و رضایت از برگزاری انضباط گونه و همراه با آرامش امتحانا‌ت‌نهایی در استان هرمزگان گفت: برگزاری امتحانات‌نهایی با این حجم گستردگی کاری بس دشوار است و خوشبختانه در استان‌هرمزگان در کمال نظم و آرامش در حال برگزاری است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

کامرانی برگزاری امتحانات‌ نهایی را مصداق عینی تحقق عدالت‌آموزشی در کشور دانست و‌ عنوان‌کرد: برگزاری امتحانات‌نهایی به این شکل راهی برای رسیدن به عدالت‌آموزشی و بازگشت آموزش‌و‌پرورش به مسیر اصلی خود در مرجعیت بخشی به مدرسه و کتاب‌درسی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری امتحانات‌نهایی، به فراهم شدن همه زمینه‌های لازم با همکاری بخش‌های مختلف در سطح کشور اشاره کرد و افزود: برگزاری این امتحانات یک موضوع مهم ملی است و برای انجام آن تمامی تمهیدات لازم در استان‌ها فراهم شده است.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار