امام جمعه بندرخمیر:

شخصیت عظیم امام خمینی(ره) برای نسل امروز و آینده باید تبیین شود

هرمزگان (پانا) - امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت ابعاد و شخصیت زندگی امام خمینی(ره) برای نسل دهه هشتاد و نودی‌ها باید تبیین و شناسانده شود.

کد مطلب: ۱۴۷۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شخصیت عظیم امام خمینی(ره) برای نسل امروز و آینده باید تبیین شود

حجت‌الاسلام والمسلمین شعیب صالحی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، سالروز قیام پانزده خرداد و گرامیداشت شهدای خدمت خاطرنشان کرد: نام انقلاب و امام خمینی(ره) همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود و ایشان حقیقت قلوب همه عاشقان و دلدادگان اسلام است. لذا امام راحل، ذوب در اسلام بود و به جز احیای اسلام و فرامین اسلام چیزی را نمی‌خواست.

شخصیت امام را نباید فراموش کرد بلکه این شخصیت باید برای نسل امروز و آینده تبیین شود

وی با بیان اینکه ادامه راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، عمل به وصیت‌نامه الهی - سیاسی و همیشه ماندگار ایشان است، افزود: حضرت امام خمینی(ره) با تدابیر پیامبرگونه خود، انقلاب را در آن برهه از بحران نجات داد و بعد از آن نیز استقامت و پایداری رهبر معظم انقلاب و صبر مردم در دوران انقلاب، ادامه راه آن‌ها را هموار کرده است.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر با یادآوری سخنرانی تاریخی امام‌خمینی(ره) در پانزده خرداد سال ۴۲، اظهار کرد: سخنرانی تاریخی امام راحل، جرقه انقلاب اسلامی را به وجود آورد. زیرا استنباط ایشان این بود که دنیای کفر با اسلام مخالف بودند؛ لذا باید همه مؤمنین از اسلام دفاع کنند.»

وی به ادامه راه شهدای خدمت پرداخت و اظهار کرد: عزت و بزرگی ایران مدیون امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا است. رئیس جمهور بعدی کشور، وظیفه سنگینی بر عهده دارد چرا که انتظار مردم از دولت در تراز شهید‌ جمهور رئیسی است تا ادامه‌دهنده راه خدمت‌رسانی به مردم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی خاطرنشان کرد: حرکت پرخیروبرکتی که امام شروع کرد، ثمره‌های مهم و زیادی در طول انقلاب داشته که نمونه بارز آن شهید‌ رئیسی و سایر شهدای تراز و بزرگ انقلاب است.

 

 

خبرنگار : اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار