تبریک مدیر آموزش و پرورش بشاگرد برای درخشش دانش‌آموزان در المپیاد علمی

هرمزگان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بشاگرد، در طی پیامی قبولی دانش آموزان امیر حسین رهبر و احسان سالاری پور در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی در رشته ادبی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ و راهیابی به مرحله دوم را به دانش‌آموزان سخت‌کوش تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۶۳۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تبریک مدیر آموزش و پرورش بشاگرد برای درخشش دانش‌آموزان در المپیاد علمی

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد، متن پیام تبریک محمد جباری ، مدیر آموزش و پرورش بشاگرد به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

طلب العلم علی کل مسلم فریضه

امروزه حرکت عظیم علمی در کشور عزیزمان به دست دانش آموزان فرهیخته و با حمایت همه جانبه مسوولان و مدیران علمی و فرهنگی آغاز شده است و بر همگان، به ویژه جامعه علمی کشور است تا با هم فکری و هم یاری گسترده، در تقویت و اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مواضع اصولی و انسانی، بیش از پیش کوشا باشند.

بدین وسیله اهتمام به دانش اندوزی که هماهنگ با فطرت خداجوی آدمی و قرین با دین باوری و ایمان است و دو بال پیشرفت و تعالی آدمی را به همراه دارد؛ فرصت را مغتنم شمرده، موفقیت و افتخارآفرینی دانش آموزان، کوشا در کسب کسب رتبه اول ادبی راهیابی مرحله دوم را تبریک و تهنیت می گویم.

با امید به اینکه با بهره مندی از ارزش های بومی، ملی و دینی شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای الهی و مادی دانش آموزان منطقه جهت نیل به توسعه و اعتلای ایران عزیزمان در جهان کنونی باشیم.

این درخشش زیبا را به محضر فرهنگیان فرهیخته و اولیای این دانش آموز شادباش می گویم و توفیقات روز افزون آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان خواستارم.

 

دانش آموز خبرنگار: امیرعلی نظری

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار