با پایان داوری بیش از ۱۳ هزار اثر انجام شد؛

معرفی ۲۵ اثر راه‌یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور

هرمزگان (پانا) - دبیراجرایی سومین جشنواره ملی تئاتر درسی با اشاره به شرکت ۱۳ هزار و ۲۴ اثر در این جشنواره گفت: تعداد شرکت‌کنندگان در مقایسه با سال قبل، افزایش 2 برابری داشته است.

کد مطلب: ۱۴۶۱۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معرفی ۲۵ اثر راه‌یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور

داریوش فدویان با بیان اینکه داوری‌های سال جاری در 3 مرحله استانی، کشوری و نهایی بوده است، اظهار کرد: در مرحله استانی بیش از ۱۳ هزار و ۲۴ اثر راه‌یافته به ۳۲ دبیرخانه استان‌ها مورد داوری قرار گرفته و به‌صورت میانگین ۱۵ اثر دانش‌آموزی از هر استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی افزود: بعد از بازبینی قریب به ۴۸۰ اثر مرحله کشوری، ۲۵ اثر راه‌یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی تئاتر درسی معرفی شدند که از ۱۵ الی ۱۷ اسفندماه سال جاری در شهرستان میناب هرمزگان باهم به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته فدویان در دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور بیش از 6 هزار اثر از دانش‌آموزان به دبیرخانه ارسال شده بود که با بیش از ۱۳ هزار اثر ارسالی سال جاری، رشد 2 برابری را در سومین جشنواره ملی تئاتر درسی شاهد هستیم که نشانگر فراگیری و پویایی این جشنواره و همچنین استقبال دانش‌آموزان سراسر کشور از این رخ داد ملی است.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور ادامه داد: در این دوره استان‌های فارس، خوزستان، گیلان و هرمزگان بیشتر آثار را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

فدویان اظهار کرد:  ۲۵ اثر راه‌یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور از استان‌های خراسان جنوبی، بوشهر، خراسان رضوی، سمنان، سیستان‌وبلوچستان، شهرستان‌های تهران، فارس، مازندران، البرز، یزد، شهر تهران، گیلان، لرستان، کرمان، قم، زنجان و هرمزگان است.

خبرنگار دانش‌آموز: زینب مریدی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار