اعلام اسامی دانش آموزان دلیجانی راه یافته به مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی

اراک(پانا)- معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان اسامی دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۲۳۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

مهدی دلاوری در گفت و گو با خبرنگار پانا افزود: در محور پژوهش دانش آموزان دیبا بیگی و آتنا حسینی از آموزشگاه مهدیه، در محور دست سازه ها محمد رضا بختیاری و محمد بهمنشم از آموزشگاه امام سجاد(ع) و بنفشه فدایی از آموزشگاه بنت الهدی و در محور زبان انگلیسی ستایش خلیلی، شادی دلاوری و فاطمه جلالی از آموزشگاه بهشت به مرحله استانی راه یافتند.

به گفته وی در محور ادبیات فارسی مینا علیزاده از آموزشگاه حجاب راوه و فاطمه آعلی از آموزشگاه بهشت، در محور آزمایشگاه آرمیتا زمانیان و شادی جلالی از آموزشگاه بهشت و زهرا رحیمی و میتا تاجیک از آموزشگاه طریق السلام همچنین در محور نمایشگاه آموزشگاه های بهشت و ولایت به مرحله استانی رسیدند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان در مورد اهمیت محوری این جشنواره جهت شکوفایی و استعداد یابی دانش آموزان مقطع متوسطه اول و همچنین ایجاد روحیه علمی و عملی در آموزشگاه های مقطع متوسطه اول نکاتی را بیان کرد و گفت: کسب افتخار توسط دانش آموزان و همچنین ایجاد روحیه رقابتی سالم در سطح استانی از مهمترین دستاوردهای این جشنواره است.

علی ابراهیمی کارشناس آموزش و گروه های آموزشی و تکنولوزی آموزش و پرورش دلیجان نقش مدیران و معاونان همچنین دبیران دلسوز در عرصه مسابقات جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی پر اهمیت دانست و هویت آموزشی شهرستان را در گرو شناخت و شکوفا سازی استعدادهای دانش آموزان شهرستان دلیجان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار