رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی:

سازمان دانش‌آموزی یک نهاد تربیتی است که برای اعتلای شخصیتی دانش‌آموزان تلاش می‌کند

اراک (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی گفت سازمان دانش‌آموزی یک نهاد تربیتی است که برای اعتلای شخصیتی دانش‌آموزان در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی و فرهنگی تلاش می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۷۴۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی یک نهاد تربیتی است که برای اعتلای شخصیتی دانش‌آموزان تلاش می‌کند

سید مهدی بنی‌هاشمی همزمان با بیست و پنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی یک نهاد تربیتی است که برای اعتلای شخصیتی دانش‌آموزان در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی و فرهنگی تلاش می‌کند و به دانش‌آموزان در این عرصه‌ها کمک می‌کند تا وقتی که وارد جامعه می‌شوند، آن هویت و نقش اجتماعی خود را ایفا کنند.

وی افزود: در آموزش و پرورش همه دانش‌آموزان برای رشد، ترقی و ایفای نقش هویتی خودشان، حتما باید عضو یک تشکل باشند که تشکل دانش‌آموزی از جمله این تشکل‌ها است و هر مدرسه حتما باید حداقل یک خبرنگار داشته باشد که بتواند فعالیت‌های آن مدرسه را به گوش مسئولین و مردم برساند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت‌هایی که سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی در طول سال تحصیلی گذشته انجام داده است، می‌توان به برپایی موکب‌های اربعین، مناظرات دانش‌آموزی، اردوهای زیارت اولی‌ها، اردوهای تشکیلاتی و برگزاری اردوی هفت سنگ اشاره کرد.

بنی‌هاشمی ادامه داد: از جمله برنامه‌هایی که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی برگزار خواهد شد، می‌توان به آموزش خبرنگاران پانا اشاره کرد که این دوره‌ها پس از پایان امتحانات خرداد ماه به صورت اردوهای آموزشی برگزار می‌شوند. همچنین در اواخر فصل تابستان اردوهای آموزشی ویژه مربیان نیز خواهیم داشت.

حجم فایل ویدیویی : ۵۹.۵۵M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۴:۵۹ دانلود فایل
خبرنگار : علی سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار