کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش سلماس خبرداد:

اجرای طرح خواهرخواندگی در مدارس دخترانه سلماس

ارومیه (پانا) - کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش سلماس از اجرای طرح خواهر خواندگی در مدارس دخترانه این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح خواهرخواندگی در مدارس دخترانه سلماس

سوسنبر قهرمان کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش سلماس در جلسه اجرای اولین طرح خواهر خواندگی مدارس شهرستان سلماس با اشاره به مزایای این طرح گفت: اجرای طرح خواهر خواندگی، کلید استانداردسازی یکسان مدارس است به طوریکه مدارس بتوانند از امکانات یکدیگر در امور آموزشی و ... استفاده کنند.

قهرمان تصریح کرد: این طرح به منظور رفع مشکل بسیاری از مدارس و استفاده از تجارب آموزشی، پرورشی و ... مدارس خاص در شهرستان عملیاتی می‌شود و هر مدرسه خاص یا برخوردار به انتخاب خود و با توجه به مشترکات برنامه‌هایش یک خواهر خوانده خواهد داشت .

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم کمبودهای مدارس کمتر برخوردار شهرستان را از نظر علمی ، آموزشی و پرورشی و ... برطرف کنیم.

کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش سلماس با بیان اینکه طرح خواهر خواندگی با استقبال مدیران مدارس روبه‌رو شده است، تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی این طرح به‌زودی مطابق بخشنامه ارسالی از سوی استان به مدارس ارسال خواهد شد و پس از آن مدارس مشخص شده می‌توانند در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های مشترکی با یکدیگر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار