ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی‌؛

صحرایی: حاج قاسم ‌ستار‌ه‌ای بی‌نظیر در تاریخ معاصر جهان است/ او انقلابی نو ‌در حوزه مقاومت رقم زد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش شامگاه امروز هفدهم اسفند ‌با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان کرمان و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ ادای احترام کرد.‌

کد مطلب: ۱۴۶۲۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
صحرایی: حاج قاسم ‌ستار‌ه‌ای بی‌نظیر در تاریخ معاصر جهان است/ او انقلابی نو ‌در حوزه مقاومت رقم زد

‌رضا مراد صحرایی در این مراسم با بیان اینکه «شهید نظر می‎کند به وجه‌اللّه» خاطر‌نشان کرد: شهدا از جان خود گذشتند و آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به قسمتی از وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی «والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد.» گفت: حضور در گلزار شهدا به ویژه گلزار شهدای کرمان و زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران است.

صحرایی از حاج قاسم به عنوان ستار‌ه‌ای بی‌نظیر در تاریخ معاصر جهان نام برد و افزود: شهیدسلیمانی طومار ظلم و ستم را در هم پیچید و انقلابی نو را در حوزه مقاومت رقم زد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه «جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند» گفت: حاج قاسم سلیمانی کشور را به حرم تشبیه کرد و معتقدیم اگر رهرو واقعی راه شهید سلیمانی و یاران شهیدش باشیم برای اعتلای جمهوری اسلامی تلاش کرده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش جهت شرکت در گردهمایی مشترک شورای معاونان وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور به کرمان سفر کرده است و شرکت در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان کرمان از مهمترین برنامه‌های سفر ایشان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار