طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران از فردا آغاز می‌شود

ساری (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران اعلام کرد که طرح‌های نوروزی این جمعیت به مدت 22 روز از 24 اسفند آغاز می‌شود و تا پایان روز شانزدهم فروردین ماه 1398 ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۰۱۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران از فردا آغاز می‌شود

مجتبی اکبری در خصوص کمیت و کیفیت برنامه های نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه خدمات نوروزی هلال احمر استان امسال با رویکردهای جدید اجرا می‌شود، گفت: «با عنایت به تاکید استاندار مبنی بر اهتمام به نشاط اجتماعی و تقویت امید در جامعه، این موضوع به عنوان یکی از محورهای مهم برنامه های نوروزی هلال احمر استان لحاظ شده است.»

او شاخص‌ترین برنامه‌های این جمعیت را «طرح امداد و نجات» و «طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی» اعلام کرد که به صورت تخصصی دو معاونت امداد و نجات و امور جوانان هلال احمر استان مسئول مستقیم اجرای آن هستند.

امسال جمعیت هلال احمر استان 102 پایگاه امدادونجات و پست ایمنی و سلامت فعال دارد. در اجرای طرح امداد و نجات علاوه بر این 102ثابت و سیار، ۷۵پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

اکبری یادآور شد که طراحی ربات تلگرامی رسام (راهنمای سفر ایمن مازندران) و طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن نجات هلال احمر با قابلیت پاسخگویی سریع به نیازهای امدادی گردشگران در هرمکان و زمان و همچنین فعالیت سامانه ارتباطی ۱۱۲ ندای امداد که بصورت شبانه روزی فعال است و استفاده از تیم سحاب(سامانه حرکتهای امدادی بشردوستانه) از جمله تدابیر هلال احمر استان برای خدمت رسانی مطلوب به مسافرین نوروزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار