محدودیت‌های ترافیکی در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه 

ساری (پانا) - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۷۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های ترافیکی در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه 

سرهنگ علی‌رضا اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

او با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز ، اذعان داشت : تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه ۱۷ خردادماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۹ خردادماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه با اعلام ماموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن ( محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور سوادکوه، افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار