همایش پایانی تشکیلات پیشتازان دختر شهرستان ساری برگزار شد

ساری (پانا) - همایش پایانی تشکیلات پیشتازان دختر ناحیه یک شهرستان ساری در اردوگاه جوانه‌ها برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش پایانی تشکیلات پیشتازان دختر شهرستان ساری برگزار شد

محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در مراسم افتتاحیه مرحله دوم همایش پایانی تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مدارس ناحیه یک ساری ویژه دانش‌آموزان دختر، گفت: آنچه در سازمان دانش‌آموزی مهم است دلیل و انگیزه عضویت در این تشکیلات است و اینکه این عضویت چه فوایدی می‌تواند برای دانش‌آموزان داشته باشد.

او تصریح کرد: عضویت در سازمان دانش آموزی می‌تواند به دلیل فعالیت‌ها و تمرینات خاص خود، باعث ایجاد و تقویت ویژگی هایی مثل حس همکاری و همدلی، اعتماد به نفس، موفقیت در کارها و... در دانش‌آموزان شود و این واقعیت، عامل متمایز بودن دانش‌آموزان پیشتاز از بقیه دانش‌آموزان است.

حامد دیانی مدیر آموزش و‌ پرورش ناحیه یک سارینیز در این همایش گفت: ناحیه یک ساری با ۸۵ گروه تشکیلاتی، بیشترین گروه سازمان دانش‌آموزی را در استان دارد.

او اعضای تشکیلات سازمان دانش‌آموزی را متفاوت‌ از سایر دانش آموزان دانست و تصریح کرد: چیزی که آن‌ها را متمایز می‌کند، نظم همراه با همدلی و همکاری بین آن‌ها است که تأثیرپذیر از نظم روحی و فکری است و اگر نباشد این نظم ساختاری هم شکل نمی‌گیرد که همه این ها نتیجه تمرین و فعالیت‌های تشکیلاتی است.

سلمان خلیلی، رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک ساری نیز گفت: همایش دو روزه پایانی تشکیلات سازمان دانش‌آموزی با شعار «تمدن نوین اسلامی» با حضور ۵۰۰ دانش آموز پسر و 707 دانش‌آموز دختر به تفکیک در ۴ و ۵ اردیبهشت ۹۷ در اردوگاه دانش‌آموزی جوانه ها برگزار شد.

او یادآور شد: این همایش با محوریت ایجاد نشاط در دانش‌آموزان و تجلیل از مدیران و مربیان تشکیلاتی و آموزش مهارت‌های زندگی، در دستور کار قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار