فرمانده سپاه پاسداران محمودآباد:

مهم‌ترین رسالت خبرنگاران روشنگری برای مردم است

محمودآباد (پانا) - فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد خبرنگاران را از سلسله پیامبران دانست و اظهار کرد‌ همان‌طور که پیامبران در تمام طول عمر خود در تلاش برای هدایت و آگاه‌سازی مردم بودند، اصحاب رسانه نیز مهم‌ترین رسالت خود را در روشنگری برای مردم می‌جویند.

کد مطلب: ۱۵۱۱۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین رسالت خبرنگاران روشنگری برای مردم است

جواد کردان فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به (همایش رسانه و امروز) همانطور که قائل به این امر هستیم که انقلاب اسلامی در فرآیند تکمیل خواهد شد گفت: قائل به این امر هم هستیم که رسانه در تراز انقلاب اسلامی باید زمان‌شناسی، مکان‌شناسی و‌ فرآیند‌شناسی خود را نسبت به جامعه داشته باشد.

وی با بیان این نکته که میدان جهاد فقط در مناطق جنگی نیست و امروز رسانه‌ها نقش موثری در خنثی‌کردن جنگ ترکیبی دشمن علیه مردم دارند، ادامه داد:‌ معتقدم خبرنگاران باید به‌درستی نسبت به واقعیت‌های آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ورود پیدا کنند.

کردان با تأکید بر این‌که اصحاب رسانه مانع این شدند تا دشمن دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران را غیر مقدس جلوه بدهد بیان داشت: بنابراین نقش رسانه‌ها نباید کم‌اثر شود، امروز در جنگ رسانه‌ای نیازمند خبرنگاران مجاهد در نظام جمهوری اسلامی هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: دنیای خبرنگاری دنیای احساس مسئولیت سنگین است‌ و این دنیا‌ جذاب، متنوع و تکرارناپذیر است که گاهی هم ملامت و گاهی تهدید در این حرفه وجود دارد و ما این‌ها را درک می‌کنیم و به این حرفه احترام می‌گذاریم، خبرنگار زوایای پنهان واقعیات را مجسم می‌کند که این امر بسیار قابل احترام، تعیین‌کننده و تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد در پایان با تأکید بر ‌اینکه مشکل امروزه جامعه، سواد رسانه است گفت: تمام رفتار‌ها و گفتار‌های ما ناشی از پندار‌هایی است که از رسانه دریافت می‌کنیم و امروزه زمانی می‌توانیم انسان موفقی باشیم که رسانه موفقی داشته باشیم و باید بدانیم رسانه در چه مسیری باید حرکت کند.

خبرنگار : دانش آموز، یوکابد حسن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار