مدیر آموزش و پرورش عباس‌آباد:

آموزش و پرورش بسترساز توسعه در همه ابعاد است

عباس‌آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد، آموزش و پرورش را نهادی فراگیر برای تربیت نسل‌های آینده و بسترساز توسعه در همه ابعاد دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۲۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بسترساز توسعه در همه ابعاد است

محمود الیاسی در نشست مشترک پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که با حضور دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، نماینده ولی فقیه در سپاه و فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان عباس‌آباد در دفتر مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: آموزش و پرورش به عنوان نهادی فراگیر از طریق تربیت نسل‌های آینده، بسترساز توسعه در همه ابعاد فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی، هنری، ورزشی و... است.

الیاسی با اشاره به‌ اینکه هجمه‌هایی که متوجه جامعه دانش‌آموزی می‌شود رو به رشد است، عنوان کرد: متاسفانه امروزه دشمن در صدد است با انواع ناهنجاری‌های اجتماعی که بعضاً متأثر از فضای مجازی است، دانش‌آموزان را درگیر کند. بنابراین تمامی دستگاه‌های مربوطه باید همراه و همگام با دستگاه تعلیم و تربیت از ابتلای دانش‌آموزان به انواع آسیب‌های اجتماعی در بین مدارس پیشگیری کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد با تأکید بر بررسی و نظارت بر امنیت فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس، تصریح کرد: آموزش و پرورش با آگاهی از خطرات و آسیب‌های اجتماعی نوپدید که دانش‌آموزان را تهدید می‌کند، سالانه برنامه‌های مختلف آموزشی، خودمراقبتی، شناخت رفتارهای پرخطر و آموزش از خود را در جهت آشنایی والدین، دانش‌آموزان و معلمان در مدارس برگزار می‌کند.

سایر حاضران نیز در ادامه جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان و مدارس پرداخته و آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند.

خبرنگار : یاسین خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار