مدیر آموزش و پرورش عباس‌آباد:

حضور دانش‌آموزان در مدارس امری مهم و ضروری است

عباس آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد، ایجاد بستر مناسب برای حضور دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید در مدارس را امری مهم و ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۶۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در مدارس امری مهم و ضروری است

محمود الیاسی در جلسه هم‌اندیشی که با حضور مجموعه مدیریت شهری و مدیران مدارس حوزه شهر سلمان‌شهر با دستور بازگشایی مدارس، بررسی مشکلات عمرانی، آموزشی و پرورشی در دفتر شورای اسلامی شهر سلمان‌شهر برگزار شد، افزود: دانش‌آموزان نیروی محرک و آینده‌سازان کشور هستند و باید با فراهم کردن شرایط مناسب تحصیلی در مدارس، امکان ایجاد انگیزه، تشویق و مشارکت بین آنان در فرآیند تعلیم و تربیت به‌وجود بیاوریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد اظهار کرد: محوطه سازی، تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، آسفالت، زیباسازی و بهسازی از جمله نیازهای اصلی مدارس شهرستان عباس‌آباد است که در آستانه سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر ۱۴۰۱ پی‌گیری و اقدام خواهد شد، از‌این‌رو به‌منظور رفع این کمبودها به مشارکت، همکاری و همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

در این نشست، مدیران مدارس حوزه شهری سلمان‌شهر به بیان نیازهای اولویت‌دار مدارس تحت مدیریت خود پرداخته و خواستار مشارکت و همکاری صمیمانه مدیران شهری شدند.

سپس شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سلمان‌شهر با اعلام آمادگی برای مشارکت در اجرای هر چه بهتر پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد در سال جدید، از حضور دوباره و پرشور دانش‌آموزان در مدارس که زمینه‌ساز ایجاد نشاط و شادابی در جامعه خواهد شد، ابراز خرسندی کردند.

در ادامه شهردار و هریک از اعضای شورای اسلامی شهر سلمان‌شهر ضمن ارائه پیشنهادات و راهکارهای سازنده جهت هر چه بهتر اجرا شدن پروژه مهر در این شهر، خواستار همکاری و مشارکت همه اقشار جامعه به‌ویژه مجموعه مدیریت شهری در همکاری با دستگاه تعلیم و تربیت شدند.

دانش آموز خبرنگار: حنانه قاسمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار