رییس کمیته امداد امام خمینی میاندورود:

به چهل نو عروس ۵ قلم کالای اساسی زندگی‌ به چهل نو عروس اهدا شد

میاندورود (پانا) - رییس کمیته امداد شهرستان میاندرود گفت در سرفصل جهیزیه به چهل نو عروس ۵ قلم کالای به مبلغ ۳۵ میلیون تومان و مجموع ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اهدا شده است.

کد مطلب: ۱۵۰۱۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
به چهل نو عروس ۵ قلم کالای اساسی زندگی‌ به چهل نو عروس اهدا شد

روح الله نجف زاده آکردی به پانا گفت:  کمیته امداد این شهرستان هزار و ۷۴۰ خانوار از ساکنین شهرستان را تحت پوشش قرار داده است، در سال مبلغ ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مستمری که به طور ماهانه مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به حساب این عزیزان واریز می کند. 

نجف زاده آکردی بیان کرد: همچنین کمیته امداد در سرفصل جهیزیه به چهل نو عروس ۵ قلم کالای اساسی از قبیل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی به مبلغ ۳۵ میلیون تومان و جمعاً ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اهدا کرده است و به ۱۰ نفر از دامادها مبلغ ۱۵ میلیون تومان به هر نفر و در مجموع ۱۵۰ میلیون تومان هدیه دامادی اهدا شده است. 

نجف زاده اظهار کرد: در سرفصل لوازم خانگی ۱۳۹ قلم کالا از قبیل کولر اسپیلیت، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و... به خانواده های تحت پوشش  به اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اهدا شده است. همچنین ۱۷۷ نفر از فرزندان این شهرستان به عنوان فرزند ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد می باشند که در سال ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به حساب این عزیزان واریز می شود.

وی ادامه داد: در سرفصل مسکن در احداث و تکمیل ۳۳ مسکن به مبلغ ۶۷۹ میلیون تومان و در سرفصل تعمیر و نوسازی ۶۱ مسکن با اعتبار ۱ میلیارد تومان خدمات ارائه گردیده است؛ در رابطه با وام اشتغال به مددجویان تحت پوشش که  ۱۱۳ نفر می باشند ۱۴ میلیارد تومان و به افراد غیر تحت پوشش که ۱۹۸ نفر می باشند ۲۷ میلیارد تومان وام قرض الحسنه  تعلق گرفته است.

نجف زاده در پایان گفت: تعداد ۳۱۱ نفر از مدد جویان بخاطر خودکفا شدن از تحت پوشش خارج شدند. هزینه درمانی مددجویان تحت پوشش و همچنین ۳۵ بیمار صعب العلاج این شهرستان ۱ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بوده که پرداخت شده است.

 

حجم فایل ویدیویی : ۳۴.۲۱M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۳۱ دانلود فایل
خبرنگار : عسل ذورقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار